کسب و کار

ثروت واقعی از جیب نمی آید، از قلب می آید

زندگی برای انسان هایی که قلب پاکی دارند قطعا قسمت بهتری از خود را کنار میگذارد به همین خاطر است که می گویند آدمی نان قلبش را می خورد.

کلاه آتش نشانی ایرانی

کلاه آتش نشانی ایرانی از چرم، ترموپلاستیک ساخته می شوند. این کلاه‌ها برای حفظ ظاهر مدرن خود طراحی شده‌اند، این کلاه‌ها در مقایسه با کلاه‌های سنتی آمریکایی براق‌تر و سبک‌تر هستند. این کلاه ها همچنین قابلیت نصب محافظ صورت را در جلو دارند که به افزایش ایمنی بیشتر کمک می کند.

خرید دستکش کار

خرید دستکش کار

دستکش های ایمنی کار از انواع مختلفی در جنس و ابعاد مختلف تولید می شود که خرید دستکش کار ارزان به دلیل صرفه اقتصادی مورد توجه همه صنعتگران بود و هست. دستکش کار ارزان با کیفیت بدون واسطه و خرید به قیمت درب کارخانه می تواند در صرف جویی هزینه ها بسیار موثر باشد.

خرید لباس کار

خرید لباس کار ضد آب پارچه شمعی پشت لاستیک که مخصوص روز های بارانی تولید می شود، از تمام تولیدکننده های پوشاک کار در ایران امکان پذیر است و می توان با ارتباط گرفتن با این تولیدی ها برای ثبت سفارش اقدام کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا