اجتماعی

جاده هراز مسدود شد

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود بودن محور هراز مسیر رفت و برگشت از ساعت ۷ تا ۱۷ خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: محور هراز مسیر رفت و برگشت از ساعت ۷ تا ۱۷ مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر رفت و برگشت محدوده‌های سیاه بیشه و هزارچم و تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.

برقی گفت: محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی همچنین از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع خبر داد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور یادآور شد: محور قدیم خرم‌آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد – پل زال و محور خرم‌آباد – کوهدشت انجام می‌شود.

برقی گفت: محور هراز محدوده گروازمال مسیر رفت و برگشت، واقع در استان مازندران از مورخ ۲۶ تیر ۱۴۰۲ لغایت ۲۷ تیر ۱۴۰۲، از ساعت ۷ الی ۱۷ به دلیل اجرای عملیات بارگذاری پل بزرگ گروازمال، از کیلومتر ۴۵ الی ۴۷، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه انجام می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا