اجتماعی

جاده چالوس باز شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس رفع شده و تردد به‌صورت دوطرفه انجام می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های کشور که ساعت ۱۵ به‌روزرسانی شده، محور چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران است؛ همچنین در حال حاضر در محورهای چالوس، فیروزکوه‌، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)تردد روان است اما در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده آب اسک ترافیک سنگین است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از آن است که در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پل فردیس تا بهشت سکینه، در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا پل کلاک و در آزادراه ساوه – تهران و بالعکس محدوده‌های دهشاد و بهمن‌آباد ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین اعلام کرد: محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس رفع شده و تردد به‌صورت دوطرفه انجام می‌شود.

خبرنگار: فائزه طاهری

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا