اجتماعی

کرونا دوباره اوج می‌گیرد/ جام جهانی قطر تعطیل می‌شود؟

از‌آنجاییکه تب و تاب کرونا دوباره در حال جان گرفتن است می‌توان احتمال داد جام جهانی قطر در معرض تعطیلی باشد؟ البته سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که اقدامات کشور قطر برای مهار کرونا در جام جهانی تاکنون موفقیت آمیز و کارساز بوده است، اما باید دید در ادامه روند کنترل چگونه پیش خواهد رفت.

به گزارش روند بازار، با اعلام سازمان بهداشت جهانی اقدامات کشور قطر برای مهار کرونا در جام جهانی تاکنون موفقیت آمیز و کارساز بوده است، اما باید دید در ادامه روند کنترل چگونه پیش خواهد رفت.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که اقدامات کشور قطر برای مهار کرونا در جام جهانی موفقیت آمیز و کارساز خواهد بود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد. این بازی‌های با حضور انبوه تماشاگران از سراسر جهان برگزار خواهد شد و این باعث شده تا نگرانی‌هایی درباره همه گیری ویروس کرونا وجود داشته باشد.

سازمان بهداشت جهانی اطمینان دارد که اقدامات کشور قطر برای مهار ویروس کرونا موفقیت آمیز خواهد بوده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

مایکل ریان، مدیر بخش اورژانس سازمان بهداشت جهانی گفت: تجمعات هواداران در قطر مشکلی نخواهد داشت. ما به عنوان سازمان جهانی از نزدیک با کشور قطر در ارتباط هستیم. چنانچه لازم باشد آماده هستیم تا به این کشور برای برگزاری هر چه بهتر جام جهانی مشورت بدهیم.

او گفت: مقامات بهداشتی قطر به خوبی با سازمان بهداشت جهانی برای برگزاری هر چه بهتر جام جهانی در حال همکاری و ارتباط هستند. ما نگران شیوع ویروس کرونا در ماه نوامبر و دسامبر پیش رو که قرار است جام جهانی برگزار شود، نیستیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا