اجتماعیعکس و فیلم

جان باختن ۲۲۸ نفر در حوادث جاده ای

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: روز گذشته با فوت ۵۲ نفر دیگر در اثر تصادفات جاده‌ای شمار جانباختگان به ۲۲۸ نفر رسیده است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس راهور فراجا گفت: آماری که تا دیشب ساعت ۲۴ داشتیم شمار جانباختگان به ۲۲۸ نفر افزایش پیدا کرده و این عدد، عدد جانباختگان سر صحنه است.

سردار هادیانفر افزود: بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ نفر مجروح در این مدت مصدوم شده اند که غالبا به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی با تاکید بر رعایت مقررات از سوی رانندگان گفت: بررسی‌های مرکز اطلاعات کنترل پلیس راهور نشان میدهد عمده دلیل تصادفات عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله است لذا از آنجایی که بیش از ۸۷ درصد این تردد‌ها مربوط به خودرو‌های سبک است که با خانواده سفر می‌کنند خواهش ما از رانندگان این است که کام خودشان را در این روز‌ها تلخ نکنند و حتما مقررات را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: بیشترین تصادفات برای محور‌های طولانی از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان به سمت بوشهر، بندرعباس و خراسان رضوی است و استدعایمان از رانندگان این است که هر دو ساعت که رانندگی می‌کنند یک ربع استراحت کنند و با آرامش رانندگی کنندو سرعت مطمئنه را در دستورکارشان باشد به خصوص در مسیر‌های فرعی و روستایی و دوطرفه رعایت مقررات را بکنند که خدای ناکرده شاهد حوادث این چنینی نباشیم.

به گفته سردار هادیانفر جاده چالوس به علت ترافیک سنگین از جنوب به شمال یک طرفه شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا