جدیدترین فرصت های بورسیه برای تحصیل مجانی ۲۰۱۸

بورس تحصیلی در روزگاری که ارز دانشجویی از ۳۱ شهریور به قیمت دولتی ارائه می شود و هزینه های تحصیلی شهریه ای در دانشگاه های خارج از کشور سرسام آور است، بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. نکته ای که باید توجه کنید آن است که سالانه صدها میلیون دلار بورس برای متقاضیان ارشد و دکترا در صدها رشته در ۵ قاره جهان ارائه می شود که همواره فرصت های تحصیلی رایگان یا ارزان قیمت را در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار خواهد داد.

در گزارش امروز همچون روال همیشگی سرویس دانشگاهی روزیاتو، شما را با بورس های مختلف آشنا می کنیم.

با ما همراه باشید.

بورس دانشگاه اولدنبورگ آلمان

Carl von Ossietzky University of Oldenburg

⁣دانشگاه اولدنبورگ آلمان (Carl von Ossietzky Oldenburg university) دانشگاهی جوان است که اولین تصمیم برای ساخت آن در سال ۱۹۵۹ گرفته شد. اما نهایتاً دانشگاه در سال ۱۹۷۳ تأسیس و ثبت نام دانشجویان در ترم تابستان سال ۱۹۷۴ انجام گرفت. این دانشگاه با بیش از ۲۰۰ دانشگاه در سرتاسر جهان در امر پژوهش، آموزش، تبادلات فرهنگی و اقتصادی در ارتباط است. چشم انداز دانشگاه اولدنبورگ پاسخ گویی به چالش هایی است که جامعه بشری در قرن ۲۱ با آن ها مواجه است. این دانشگاه دانشگاهی کوچک است، اما رابطه بین اساتید و دانشجویان بسیار نزدیک بوده و همین امر موجب ایجاد رویکردی عملی در بین دانشجویان شده است. این دانشگاه در حال حاضر شش دانشکده دارد.

بورس تحصیلی استرالیا

بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه DEAKIN استرالیا، ⁣دانشگاه دیکین دانشگاهی عمومی واقع در ایالت ویکتوریا استرالیا است که در سال ۱۹۷۴ تأسیس گردید. این مرکز علمی به افتخار آلفرد دیکین، رهبر جنبش فدراسیون استرالیا و دومین نخست وزیر این کشور، دیکین نام گرفته است. دانشگاه دیکین علاوه بر ۴ پردیس، مراکز آموزشی متعددی نیز در ایالت ویکتوریا در اختیار دارد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های تحقیقاتی استرالیا به شمار می آید و در زمینه های تحقیقاتی متعددی چون مواد پیشرفته، بیوتکنولوژی، ساخت محیط، بیماری های سالخوردگی، تبعیت و جهانی شدن، سیستم های هوشمند، مدیریت منابع طبیعی، فعالیت های جسمی و تغذیه، آموزش و پرورش، و نیز سلامت روانی و اجتماعی به سرعت در حال پیشرفت است.

دانشگاه دیکین همواره ارتباط بسیار نزدیکی با گروه های مختلف کسب و کار به ویژه صنایع داشته تا از کیفیت آموزش ها و مهارت های ارائه شده خود به دانشجویان اطمینان حاصل نماید. این دانشگاه جهت رفاه حال دانشجویان خود امکانات متعددی چون کتابخانه های بزرگ، کتاب فروشی، سایت کامپیوتری شبانه روزی، مرکز پزشکی، مرکز مشاوره، امکانات مذهبی برای مذاهب مختلف، سالن غذاخوری و نیز کافی شاپ را در اختیار ایشان قرار می دهد. لازم به ذکر است که این مرکز علمی از امکانات تفریحی ورزشی مناسبی نیز برخوردار است که از آن دسته می توان به بدنسازی، تنیس، دو و میدانی، راگبی، کریکت، فوتبال، تیراندازی و گلف اشاره نمود.

دو نوع از کمک هزینه تحصیلی وجود دارد:
کمک هزینه تحصیلی RTP که توسط دولت فدرال استرالیا تامین می شود.
کمک هزینه تحصیلی DUPR که توسط دانشگاه DEAKIN تامین می شود.

میزان بورسیه 

ارایه مدرک زبان انگلیسی الزامی است.

آخرین مهلت ارسال تقاضا:

موسسه مطالعات پیشرفته دانشگاه استراسبورگ

موسسه USIAS در سال ۲۰۱۲ برای تأمین بودجه فعالیت های تحقیقاتی عالی و خلاقانه در تمامی حوزه های علمی و به عنوان پایگاهی برای نوآوری های فکری تأسیس شد. جزییات بیشتر را در این لینک تماشا کنید.

موضوع/رشته بورسیه:

خلاصه بورسیه: هدف از این برنامه فلوشیپ، ارائه فرصت هایی برای محققان برتر به منظور انجام تحقیقات مستقل و کاوش ایده ها و رویکردهای جدید است.

شرایط و مدارک لازم

ارزش بورسیه

بورسیه بنیاد گایردنر Gairdner Foundation

بنیاد گایردنر در سال ۱۹۵۷ با هدف اصلی شناسایی و اعطای پاداش به استعدادهای بین المللی در حوزه تحقیقات بنیادی و بهداشت انسانی تاسیس شده است. رشته های مورد پذیرش، بهداشت جهانی و زیست پزشکی است که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه خواهد شد. هدف از این جوایز، ارائه پشتیبانی به دانشمندان با استعداد در حوزه زیست پزشکی و بهداشت جهانی است. ارزش بورسیه ۱۰۰ هزار دلار کانادا اعلام شده است.

شرایط و مدارک لازم

آنچه برای اپلای بورس های تحصیلی باید بدانید

اگر متقاضی تحصیل با بورس در خارج از کشور هستید، تقاضای خود را با ذکر رزومه ذکر کنید تا مشاوره مورد نظر ارائه شود.

منبع: روزیاتو

خروج از نسخه موبایل