اجتماعی

خودروهای غیر بومی ۱ میلیون جریمه می‌شوند

پلیس راه مازندران گفت: ورود خودرو‌ها به مازندران ۴۵ درصد کاهش داشته است.از امروز هر خودروی غیر بومی در استان یک میلیون تومان جریمه می‌شود.

به گزارش روند بازار، سرهنگ عبادی گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی مازندران، کاملا مدیریت شده و ترافیک در ورودی‌ها و خروجی‌های استان نداریم.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ورودی‌های مازندران همچنان بسته است وخودرو‌ها اجازه ورود به استان را ندارند افزود: ورود خودرو‌ها به جاده‌های ورودی مازندران در مقایسه با روز قبل ۴۵ درصد کاهش داشته است.

سرپرست پلیس راه مازندران تصریح کرد: از ساعت ۱۲ روز یکشنبه، ممنوعیت تردد کرونایی در راه‌های ورودی و خروجی مازندران با جدیت و تشدید اقدامات توسط پلیس راه و پلیس انتظامی در حال اجراست.

جریمه ۱ میلیون تومانی خودرو‌های متخلف

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد بین استانی خودرو‌های شخصی از/ به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع می‌باشد و بر این اساس ۴۸ ساعت به خودرو‌های غیر بومی فرصت داده شد که شهر‌های مقصد را ترک کنند.

سرهنگ عبادی افزود: از امروز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ هر خودروی غیر بومی در مناطق مختلف استان مازندران مشاهده شوند توسط ماموران پلیس راه و دوربین‌های نطارتی به میزان ۱ میلیون تومان جریمه می‌شوند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۴۳ خودرو در جاده‌های استان اعمال قانون شدند و در همین مدت ۴۴۵۱ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

سرهنگ عبادی از کسانی که قصد سفر به مازندران را دارند خواست تا به مازندران سفر نکنند، زیرا حتماً در راه‌های ورودی مازندران متوقف، اعمال قانون و برگشت داده می‌شوند.

منبع: صدا و سیما

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا