اجتماعی

جزئیات جدید از بیمه تکمیلی فرهنگیان/ کدام ارگان متولی بیمه بازنشستگان فرهنگی است؟

به گفته سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش فرآیند ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان از ابتدای تیر آغاز و تا ۱۵ تیر به اتمام می‌رسد.

به گزارش روند بازار، سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ضروری است فرهنگیان متقاضی بیمه تکمیلی با مراجعه به آدرس اینترنتی https://apps1.dana-insurance.ir اطلاعات خود و افراد تحت تکفل را در سامانه ثبت کنند

بر این اساس روش ورود به درگاه ثبت‌نام، با نام کاربری و رمز عبور پیش‌فرض مطابق بخشنامه ارسالی به مناطق، امکان‌پذیر است.

ایلنا گزارش داد، سعید مقدم‌زاده اضافه کرد: فرهنگیان توجه داشته باشند چنانچه بخواهند اطلاعات افراد تبعی خود را وارد کنند، می‌بایست پس از ورود و اطمینان از صحت اطلاعات خود (سرپرست) قسمت مربوط به اطلاعات افراد تحت تکفل را نیز به‌طور کامل وارد کرده و پس از اطمینان از صحت آن تایید نهایی را انجام دهند.

مقدم‌زاده افزود: بدیهی است چنانچه اطلاعات خواسته شده به‌درستی وارد نشود، مشکلاتی در ارائه خدمات بیمه‌ای به همکاران را شاهد خواهیم بود لذا مجددا تاکید می‌کنم که همکاران محترم در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه درباره صحبت‌های محمد اسکندری؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری که خواستار تجمیع بیمه تکمیلی بازنشستگان فرهنگی تحت پوشش این صندوق همانند شاغلین آموزش و پرورش در بیمه دانا شده بود، گفت: پیشنهاد مدیرعامل صندوق بازنشستگی قابل بررسی است، و به‌طور کلی از هر اقدامی که باعث ایجاد رضایت در جامعه فرهنگیان چه شاغل و چه بازنشسته باشد استقبال خواهیم کرد،

اما بر همگان واضح است که پیشکسوتان محترم وقتی از دستگاه خارج می‌شوند متولی اصلی امور معیشتی ایشان صندوق‌های بازنشستگی هستند و تصدی وزارت آموزش و پرورش در این زمینه به حداقل کاهش می‌یابد. عملا دستگاه نمی‌تواند خیلی دخل و تصرفی در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا