اجتماعی

جزئیات جدید از ریزش ساختمان در آبادان

به گفته سخنگوی اورژانس کشور حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان، تاکنون یک فوتی و چهار مصدوم به جای گذاشته است.

به گزارش روند بازار، سخنگوی اورژانس کشور از استقرار ۵ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه در حال ریزش در آبادان خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون یک فوتی و ۴ مصدوم به جای گذاشته است.

مجتبی خالدی به ایرنا گفت: با اعلام ریزش ساختمان ۱۰ طبقه اداری تجاری در آبادان اتوبوس و آمبولانس برای انتقال مصدومان به محل اعزام شد و تاکنون ۴ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک فوتی دراین حادثه داشتیم، اظهارداشت: برای پوشش امدادی و انتقال به موقع مصدومان بیشتر و احتمالی نیز تیم های امدادی از اهواز به محل حادثه در آبادان در حال اعزام هستند.

همچنین مهدی ولی پور رئیس سازمان هلال احمر نیز از اعزام ۴ تیم امدادی به محل حادثه و آغاز عملیات تخلیه و ایمن سازی محل خبر داد و گفت: تیم های آنست(سگ‌های زنده یاب) سریع استان نیز به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همچنین برای این حادثه بالگرد و تیم‌های جست‌وجو و نجات هلال‌احمر اعزام شدند، افزود: یک بالگرد، ۷ خودروی ست نجات، تیم های واکنش سریع و ۵ تیم تخصصی جست‌وجو و نجات و سگ های زنده یاب برای امدادرسانی اعزام شدند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا