اجتماعی

آتش نشانان حادثه پلاسکو در حال اعزام به آبادان

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: نیروهای امدادی که در حادثه ساختمان پلاسکو اقدام به امداد رسانی کرده بودند، در حال اعزام به آبادان هستند.

روند بازار – قدرت الله محمدی سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با مهر با اشاره به اعزام نیروهای آتش نشان به آبادان، اظهار کرد: تیم آتش نشانان و نیروهای امدادی که در حادثه ساختمان پلاسکو اقدام به امداد رسانی کرده بودند در حال اعزام به آبادان هستند.

وی ادامه داد: همچنین ماشین‌های برش بتون و تمامی تجهیزات لازم برای آواربرداری نیز همراه با آتش نشانان در حال اعزام به آبادان است.

پیش از این شهردار تهران از آمادگی نیروهای شهرداری تهران برای اعزام به آبادان خبر داده بود و بر همین اساس اعضای شورای شهر تهران عصر امروز، به صورت آنلاین با هم جلسه‌ای برگزار و نظر مثبت و مساعدت خود در اعزام نیروها از آتش‌نشانی تهران به آبادان برای امدادرسانی اعلام کردند.

خبرنگار: مهشید جعفری معظم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا