اجتماعی

جزییات استخدام ۱۸۵۰۰ نفر در ۲۴۰۰ شرکت بخش خصوصی

چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی برگزار می شود. دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی از افزایش ظرفیت استخدام قبول شدگان این آزمون به ۱۸۵۰۰ نفر خبر داد و گفته که ۲۴۰۰ شرکت صنعتی، تجاری و دانش بنیان در ۳۱ استان کشور، این ۱۸۵۰۰ منتخب آزمون استخدام بخش خصوصی را پذیرش می کنند.

شرایط شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی ، رسته های شغلی چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی ، شیوه ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی در این گفتار ارائه شده است.

موفقیت ۹۰ درصد داوطلبانی که دارای ۳ مهارت شغلی هستند در آزمون استخدام بخش خصوصی ، وجود دارد. بیش از ۱۵ درصد داوطلبان در آزمون های گذشته، حداقل ۲ مرتبه توسط شرکت ها ، دعوت به همکاری شدند.

متقاضیان برای ثبت نام در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی تا ۳ مرداد ما فرصت دارند تا به سایت چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۹۹ به نشانی اینترنتی INRE.ir مراجعه کنند. در ۳ دوره گذشته، بیش از ۲۰ هزار تن از دانش آموختگان دانشگاه های داخل و خارج از کشور که در آزمون، موفق به کسب حد نصاب لازم شده بودند، در شرکت های دانش بنیان و صنعتی و تجاری سراسر کشور استخدام شدند.

ثبت نام در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۹۹، از ۲۱ تیر آغاز و تا ۳ مرداد ۹۹ ادامه خواهد یافت. در این آزمون، ۱۸۵۰۰ نفر در ۲۴۰۰ شرکت صنعتی و تجاری و دانش بنیان سراسر کشور استخدام می شوند. ۹ دسته شغلی و ۲۶۴ عنوان برای شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی معرفی شده است که داوطلبان می توانند آن ها را در زمان ثبت نام اینترنتی آزمون در سایت مربوطه، انتخاب کنند.

داوطلبان شرکت در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی می توانند بر اساس تخصص، مدرک دانشگاهی، تجربه و علاقه و رشته دانشگاهی خود، در ۱ یا ۲ دسته شغلی، از فرصت استخدامی بهره مند شوند. دسته های ارائه شده در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی عبارتند از: مالی، اداری و حقوقی – مهندسی، فنی و اجرایی – هنر و رسانه و اموزش – مدیریتی- کارشناسی و ارائه خدمات – سلامت – بازاریابی – فروش و فناوری اطلاعات. دفترچه راهنمای چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سایت آزمون در دسترس است.

کارت اعتباری بر اساس نرخ مصوب برای یک دسته شغلی ۸۱۳,۰۰۰ ریال و برای انتخاب دسته شغلی دوم ۳۷۷,۰۰۰ ریال می‌باشد.چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی

فهرست شماری از دسته های شغلی معرفی شده در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی

برخی سازمان ها و شرکت ها به دبیرخانه آزمون برای جذب بیش از ۱۰۰۰ نیرو به طور جداگانه نیز اعلام نیاز کرده اند که گروه صنعتی فولاد هیربد تنها ۳۰۰۰ نیرو نیاز دارد. شرکت مهندسی کیان ترابر، فولاد امید آریان، فروشگاه های رفاه، بیمه پاسارگاد، بیمه کارآفرین نیز شمار قابل توجهی نیرو در تخصص های مختلف نیاز دارند.

چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی مثال آزمون فراگیر مشترک دستگاه های اجرایی، در ۲ مرحله برگزار می شود. مرحله اول به صورت اینترنتی شامل آزمون شخصیت شناسی، دانش و مهارت های عمومی و تخصصی هر شغل از طریق پاسخگویی به سوالات چند گزینه ای و مرحله دوم به صورت مصاحبه حضوری است.

همه ایرانیانی که بالای ۱۵ سال سن دارند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

به منظور ثبت نام در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی باید به لینک آبی رنگ ثبت نام رجوع کرده و فرم مربوطه را تکمیل و هزینه ثبت نام را از طریق سامانه شاپرک پرداخت کنید. حتما شماره موبایل و پست الکترونیک معتبر برای دریافت کدرهگیری و شماره کارت آزمون، ارائه کنید.چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی

سایت ثبت نام در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصیچهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی

فرم ثبت نام اینترنتی در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی

ثبت نام شما زمانی نهائی گردیده است که در مراحل ثبت نام از سیستم، کد پیگیری ثبت نام ۷ رقمی را به همراه کارت آزمون دریافت نمایی‍د.

چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی در سال ۹۹ توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود. متقاضیان شرکت در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی می توانند برای اطلاع از رویه برگزاری آزمون، ترکیب سوالات تخصصی هر رشته و هم چنین شیوه معرفی آن ها به مراکز ۲۴۰۰ گانه سراسر کشور، با مرکز پاسخگویی چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۹۹ به شماره ۰۲۱۶۳۴۶۸۸۸۶ تماس حاصل فرمایند.

پست الکترونیک چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۹۹ نیز در نشانی info@inre.ir معرفی شده است. شبکه فناوری نوآوری ایران (tinet.ir) نیز از حامیان برگزاری چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی معرفی شده است.

در سومین آزمون استخدام بخش خصوصی که سال ۹۸ برگزار شد، ۸۴۰۰ داوطلب موفق به کسب حد نصاب لازم شدند و در ۱۷۵۰ شرکت مطرح بخش خصوصی در ۳۱ استان کشور مشغول به کار شدند. در صورتی که خواهان کار در شرکت های اروپایی هستید، بایستی با مراجعه به سامانه کاریابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جزییات مربوط به اعزام نیروی کار به شرکت های اروپایی در سال ۱۳۹۹ از طریق مراکز کاریابی مجاز سراسر کشور را مشاهده کنید.

گفتنی است شماری از شرکت هایی که در برنامه استخدام نیروی کار در آزمون استخدام بخش خصوصی قرار دارند، سال ۱۳۹۹ به صورت عرضه اولیه سهام، وارد بازار سرمایه کشور خواهند شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا