اقتصادی

جزییات عرضه اولیه صنایع غذایی کوروش: «غکورش»

عرضه اولیه شرکت صنایع غذایی کورش با نماد غکورش ، ۴شنبه ۲۹ مرداد ۹۹ انجام می شود. علاوه بر عرضه اولیه غکورش عرضه اولیه دیگری نیز در راه است که جزییاتش در همین گفتار به روز رسانی خواهد شد. تا اسفند ۱۴۰۰ شمسی، ۱۴۰ عرضه اولیه در راه است.

نقدینگی مورد نیاز عرضه اولیه غکورش ، سقف قیمتی عرضه اولیه غکورش ، سود سهم غکورش پس از چند ماه و هم‌چنین اطلاعاتی که شما برای شرکت در اخرین عرضه اولیه مرداد ماه سال جهش تولید نیاز دارید در این گفتار ارائه شده است. توجه داشته باشید که برای شرکت در عرضه اولیه غکورش ، حداکثر ۲ میلیون ریال نقدینگی نیاز است و سعی کنید از فروش سهام خوب خود در هفته پایانی مرداد، اجتناب کنید.

عرضه اولیه غکورش یکی از ۲۰ عرضه اولیه ای است که در ۵ ماهه نخست سال ۹۹ ارائه شد. طبق اعلام رئیس سازمان بورس (دکتر قالیباف اصل)، هر هفته ۲ عرضه اولیه در بازار سرمایه خواهیم داشت و این خبر خوبی برای تازه واردهای بورس و کد اولی ها است که با خیال راحت، در برنامه عرضه اولیه ها شرکت کرده و سودهای خوبی را بدون استرس کسب کنند.

حتی اگر عرضه اولیه ها با مبلغ کمی همراه شود، چون باید ۱۲ ماه سهامداری کنید برای بازدهی عالی، لذا شرکت در عرضه اولیه و ارتقا تعداد سهام تخصیصی برای درخواست از اعضا خانواده برای دریافت کد بورسی، توصیه می شود. عرضه اولیه غکورش ۲۹ مرداد ۹۹ انجام می شود. یعنی اولین روز معاملاتی غکورش ، ۱ شهریور ۹۹ است.

شرکت صنایع غذایی کوروش که یکی از شرکت های سهامی عام بورس ایران است، ۱۲ درصد کل سهام خود را در این عرضه اولیه که به روش بوک بیلدینگ انجام می شود، شرکت داده است. در عرضه اولیه غکورش ، ۳۶۰ میلیون سهم غکورش عرضه می شود که سهم عموم، ۳۰۰ میلیون سهم است. اگر ۵.۵ میلیون کد حقیقی و حقوقی مثل عرضه اولیه غگیلا شرکت کنند، به هر کد نهایت ۵۵ سهم تعلق خواهد گرفت.

عرضه اولیه غکورش

اطلاعیه عرضه اولیه شرکت صنعت غذایی کورش با نماد غکورش توسط شرکت بورس اوراق بهادار تهران

سقف قیمتی عرضه اولیه غکورش ۲۹۰۰۰ ریال و کف قیمت عرضه اولیه غکورش ۲۷۵۵۰ ریال است. شرکت کارگزاری فارابی، مدیر عرضه اولیه غکورش است. شرکت گسترش صنایع بسته بندی کورش و شرکت گروه سرمایه گذاری کورش، به عنوان متعهدین عرضه و متعهد خرید اعلام شده است. پس نقدینگی مورد نیاز برای شرکت در عرضه اولیه غکورش ، حداکثر ۲ میلیون ریال است.

روز عرضه اولیه غکورش ، ۴شنبه ۲۹ مرداد است. احتمالا زمان ثبت سفارش عرضه اولیه غکورش ، ۳شنبه از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ خواهد بود. زمان دقیق را فرابورس اعلام خواهد کرد. غکورش یکی از نمادهای ثبت شده در گروه تولید روغن های حیوانی و نباتی که در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر قرار میگیرد و هم گروهی های خوبی چون: غبشهر، غنوش، غزر و سایرین دارد.

تابلوخوانی غکورشعرضه اولیه غکورش

تابلو معاملاتی غکورش پیش از ورود به بازار بورس ایران

پس از ورود غکوش به بورس و استارت معاملاتش از هفته اول شهریور ماه ۹۹، اگر خواستار ورود به سهم و خرید بیشتر غکورش هستید، حتما تابلو معاملاتی را بررسی کرده تا در جریان بازی بازیگردان سهم و هم چنین کد به کدها و روند صعودی یا نزولی قرار بگیرید.

همان طور که در تابلو غکورش مشاهده می کنید، این سهم در بازار دوم بورس است. ۳ میلیارد قطعه سهم بوده و EPS با عدد ۱۳۸۸ و P/E زیر ۱ برای آن ثبت شده است. هیات مدیره غکورش ، گسترش صنایع بسته بندی کوروش، گروه سرمایه گذاری کوروش، گروه توسعه سرمایه گذاری مدبران افق، شرکت هستی آرین تامین، شرکت گسترش و صنعت گلبرگ بهاران است. مدیرعاملی این شرکت را مهندس کوروش منتصر بر عهده دارد که کارشناس ارشد مهندسی شیمی است.

سایت شرکت صنعت غذایی کورش در نشانی: kouroshoil.com قرار دارد. این شرکت، تولید کننده روغن های خوراکی در بازارهای داخلی و صادرکننده این محصولات در کشورهای همسایه است. شرکت گلرنگ از سرمایه گذاران اصلی غکورش می باشد. اگر قصد همکاری با غکورش یا گذران دوران کارآموزی در این شرکت بورسی در حوزه صنعت غذایی دارید، به قسمت دعوت به همکاری غکورش مراجعه کنید.عرضه اولیه غکورش

سایت شرکت صنعت غذایی کورش

شرکت صنعت غذایی کوروش با برندهای اویلا و فامیلا شناخته می شود. حال مثل رب گوجه فرنگی تبرک (داستان فرانچسکو در تبلیغات تلویزیونی) از جمله شرکت های بورس است که شاهد تبلیغات محصولاتش در رسانه ملی هستیم. غکورش هم مثل غزر و غگیلا از شرکت های صنعت غذایی کشور است که در سال ۹۹ عرضه اولیه می شود و امیدواریم شاهد عرضه اولیه دیگر شرکت های فعال و موفق صنایع غذایی کشور در بورس باشیم. غکورش با فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش فرق دارد.

انتظار داریم عرضه اولیه غکورش تا ۴۴۰۰ تومان در گام اول (رسیدن به سقف ۵۰ درصد و انتشار گزارش اطلاع رسانی) و تا ۷۰۰۰ تومان در گام دوم تا پایان سال ۹۹ صعودی باشد. عرضه اولیه غکورش را مثل بقیه عرضه اولیه های سال ۹۹، حداقل ۱۲ ماه نگهداری کنید. غکورش روند صعودی دارد اما قطعا با نوسانات شاخص کل بورس، همراهی داشته و احتمال منفی ها از نیمه دوم پاییز ۹۹ وجود دارد. لذا برای ورود به سهم و سرمایه گذاری بلند مدت روی غکورش، حتما گزارشات کدال را مطالعه کنید.

شاخص کل بورس ایران که در هفته پایانی مرداد ۹۹ با بیش از ۱۵ درصد کاهش (از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار به حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد افت کرده است) همراه شد، از شهریور ماه ۹۹ دوباره به روند صعودی خود پس از پولبک صورت گرفته به حمایت داینامیکی که بارها به آن واکنش مثبت نشان داده ، ادامه خواهد داد.عرضه اولیه غکورش

تکنیکال شاخص کل بورس ایران را مشاهده می کنید که در کانال صعودی به روند بلند مدتی خود ادامه می دهد و نگرانی ندارد

شاخص کل بورس ایران پس از ۲۸ سال که از سقف کانال اول رها شد، ظرف ۱۰ ماه از سقف کانال دوم خارج شد و به نظر می رسد که برای رسیدن به سقف کانال سوم که حوالی ۸ میلیون واحد است، کم تر از ۲۰ ماه زمان نیاز داریم. لذا فارغ از نوسانات مقطعی بازار، در سهام خوب خود سهامداری کنید. سعی کنید سهام جا مانده از رشد در گروه های پیشرو بازار بورس خواه در گروه غذایی خواه سیمانی و. . . خریداری کرده و سهامداری بلند مدت را با پول مازاد خود فراموش نکنید.

امسال شاهد تاسیس ۲ بورس در نیمه دوم سال هستیم که در رونق بازار سرمایه و افزایش عمق و ضریب نفوذش تاثیر گذار خواهد بود. یکی راه اندازی بورس بین المللی ایران در کیش و دیگری تاسیس بورس مسکن، امتیازات و مستغلات.

  • نشانی سهامداری غکورش: تهران، میدان آرژانتین. خیابان الوند. خیابان ۳۷ شرقی. خیابان اهورا مزاد. شماره یک
  • تلفن غکورش: ۰۲۱۸۳۸۹۳۰۰۰

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا