اجتماعی

جهانپور اعلام کرد؛۹۲ فوتی ناشی از کرونا در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، از ۹۲ مورد فوتی ناشی از کرونا ظرف شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، کیانوش جهانپور، بعد از ظهر پنج شنبه در ارتباط تصویری از محل ستاد مقابله با کرونا در وزارت بهداشت، ضمن اشاره به تازه‌ترین آمار کرونا در کشور، موضوع اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در تهران را مورد تاکید قرار داد و گفت: فاصله گذاری هوشمند قرار است از روز شنبه در تهران کلید بخورد.

وی با اشاره به آمار بالای موارد ابتلاء و فوتی کرونا در تهران، افزود: انتظار می‌رود با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در تهران، شهروندان با حساسیت بیشتری، نکات بهداشتی را رعایت کنند.

جهانپور ادامه داد: روند ابتلاء به کرونا در اغلب استان‌های کشور نزولی شده اما همچنان در چند استان، سیر صعودی این بیماری را شاهد هستیم که می‌تواند نگران کننده باشد.

وی به آمار کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: ظرف شبانه روز گذشته ۱۶۰۶ مورد جدید کرونا در کشور ثبت شده که با این احتساب آمار مبتلایان به ۷۷۹۹۵ رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، از ۵۲۲۲۹ مورد بهبودی و ترخیص از بیمارستان اشاره کرد و افزود: ۳۵۹۴ نفر در وضعیت شدید این بیماری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی با اشاره به انجام ۳۱۰۳۴۰ تست تشخیصی در کشور، گفت: ظرف شبانه روز گذشته تعداد ۹۲ مورد جدید فوتی داشته ایم که در مجموع تاکنون ۴۸۶۹ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا در کشور جان باخته اند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا