اقتصادی

جهش قیمت خودرو در بازار تعطیل

با وجود تعطیلی اصناف و مشاغل و به حداقل رسیدن معاملات، گرانی در بازار خودرو همچنان می تازد به طوری که در بین خودروهای گروه پراید قیمت مدل ۱۳۲ آن از ۱۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۳۱ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، در بین خودروهای گروه پراید جهش قیمت ها در ۲۴ ساعت گذشته در بین مدل های ۱۱۱ و ۱۳۱ متوقف شده است اما مدل ۱۳۲ آن در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۳۱ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۵۱ آن نیز از ۱۴۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۴۷ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۵۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

در این بین اما خودروهای گروه پژو در این مدت افزایش قیمت بیشتری را در نسبت با خودروهای گروه پراید تجربه کردند؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۲۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۳۰ میلیون تومان رسیده است و تیپ ۵ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۹۵ میلیون تومان قمیت خورده است و پژو پارس ساده مدل ۱۳۹۹ نیز از ۲۴۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۵۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۶۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

در میان خودروهای دنا تنها دنا توربو پلاس دنده ای مدل ۱۴۰۰ در این مدت افزایش قیمت را تجربه کرده است و این خودرو از ۴۱۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان رسیده است و در میان خودروهای تیبا نیز تیبا صندوقدار در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان دیگر گران شده است و در حال حاضر ۱۴۱ میلیون تومان قیمت خورده است وتیبا ۲ رینگ فولادی مدل ۱۴۰۰ نیز از ۱۵۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۵۵ میلیون تومان رسیده است.

در میان خودروهای کوییک اما کوییک دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۶۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۶۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا