اقتصادی

جهش ۲۰ درصدی قیمت نفت

قیمت‌های نفت در حالی به رشد خود ادامه داد شد که شب گذشته در پنجمین رشد متوالی خود ۲۰ درصد جهش کرده بود.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار مهر ، روز چهارشنبه، قیمت‌های نفت در حالی به رشد خود ادامه داد که شب گذشته در پنجمین رشد متوالی خود ۲۰ درصد جهش کرده بود. باز شدن اقتصادهای جهان و بهبود تقاضای نفت قیمت‌ها را تقویت کرده است.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا که دیشب ۲۰.۴۵ درصد یا ۴.۱۷ دلار جهش کرده و به ۲۴.۵۶ دلار رسیده بود، صبح امروز تا ساعت ۷:۱۵ به وقت تهران، ۰.۷۷ درصد یا ۱۹ سنت دیگر رشد کرد و به ۲۴.۷۵ دلار رسید.

قیمت هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، دیشب ۱۳.۸۶ درصد جهش کرد و در ۳۰.۹۷ دلار بسته شد. صبح امروز ۱۰ سنت یا ۰.۳۲ درصد دیگر جهش کرد و به ۳۱.۰۷ دلار رسید.

این در حالی بود که روز دوشنبه، شاخص نفت آمریکا برای اولین بار از اواسط آوریل به بالای ۲۰ دلار بازگشته و ۳.۰۸ درصد جهش کرده بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا