اجتماعی

جوی آرام و پایدار در بیشتر نقاط کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد جوی آرام و پایدار در بیشتر نقاط کشور طی پنج روز آینده و برای تهران امروز و فردا احتمال غبار رقیق پیش بینی می شود.

به گزارش روند بازار به نقل از ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواشناسی پدیده غالب برای شرق و شمال شرق کشور به ویژه منطقه زابل تا آخر هفته را ورزش باد اعلام کرد.

همچنین برای نیمه شمالی کشور در ۲ روز آینده افزایش نسبی دما و در سیستان و بلوچستان و ارتفاعات جنوب شرق، ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار است.

بر اساس این گزارش، در سه روز آینده برای برخی از مناطق استان های خوزستان و جنوب ایلام، گرد و غبار رقیق خواهیم داشت. از دوشنبه شب و با نفوذ هوای مرطوب و خنک از شمال غرب کشور برای استان اردبیل و سواحل خزر شاهد بارش باران و کاهش محسوس دما در سواحل شمال تا پایان هفته آینده خواهیم بود.

امروز بیشینه دمای هوای تهران ۳۴ درجه سانتی گراد و کمینه دما ۲۳ درجه سانتی گراد و برای فردا و پس فردا به ترتیب بیشینه دما به ۳۵ و ۳۶ درجه می رسد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا