اجتماعی

حادثه در کرمانشاه/ ریزش تونل مترو در کرمانشاه

سقف تونل در حال احداث قطار شهری کرمانشاه در حوالی مسجد جامع فرو ریخت. به همین علت تردد خودروها در بخشی از خیابان مدرس این شهر تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.

به گزارش روند بازار، در پی ریزش محدود بخشی از سقف تونل در حال احداث قطار سبک شهری کرمانشاه در حوالی مسجد جامع، با دستور استاندار تردد خودروها در بخشی از خیابان مدرس تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داد، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه نیمه‌شب پنج‌شنبه با حضور در این تونل، ضمن بررسی وضعیت امنیت این تونل، دستورات لازم را جهت جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی برای شهروندان صادر کرد.

استاندار کرمانشاه در این بازدید دستور داد که با هدف حفظ امنیت رانندگان و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی، بخشی از مسیر خیابان مدرس تا زمان تثبیت خاک، مقاوم‌سازی تونل و استحکام آن مسدود شود.

امیری مقدم ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر شاهد رفع مشکل ریزش تونل و درنهایت بهره‌برداری از کل تونل باشیم.

بر اساس دستور استاندار و با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی، محدودیت ترافیکی تا اطلاع ثانوی در مسیر خیابان مدرس، حدفاصل میدان آزادی تا سه‌راه نواب اعمال شده است.

براساس اعلام پلیس راهور، رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین خیابان کوهساری و خیابان جلیلی، برای تردد استفاده کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا