اجتماعی

حال ۳۸۳۱ بیمار کرونایی وخیم است

سخنگوی وزارت بهداشت، با اعلام تعداد مبتلایان و فوتی‌های بیماری کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد حال ۳۸۳۱ نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

روند بازار – به گزارش خبرنگار مهر، سیما سادات لاری، روز چهار شنبه پنجم شهریور ۹۹ در ارتباط تصویری به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته ۲۲۴۳ مورد جدید کرونا در کشور شناسایی شده که بر همین اساس تاکنون ۳۶۵ هزار ۶۰۶ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به ۱۱۹ مورد فوتی در شبانه روز گذشته، افزود: تاکنون ۲۱ هزار و ۲۰ نفر از بیماران بر اثر ابتلاء به کرونا جان باخته‌اند.

لاری، تعداد بهبود یافتگان را ۳۱۴ هزار و ۸۷۰ نفر اعلام کرد و گفت: حال ۳۸۳۱ نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، افزود: تا کنون ۳ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۸۰۶ مورد آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌شرقی، کرمان، خراسان‌شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری افزود: همچنین استان‌های آذربایجان‌غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان‌جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا