اقتصادی

حداقل و حداکثر قیمت طلای سرخ اعلام شد

عضو شورای ملی زعفران حداقل قیمت هرکیلو زعفران را ۲۶ میلیون تومان و حداکثر ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: قیمت زعفران نسبت به ۲ ماه قبل رشد داشته است.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای علی حسینی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که وضعیت بازار نسبت به ۲ ماه قبل بهبود یافته که این موضوع ناشی از رونق صادرات است.

او قیمت کنونی هرکیلو زعفران دسته را ۲۶ تا ۲۷ میلیون تومان و زعفران نگین ۳۱ تا ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به پرداخت بخش اعظم مطالبات کشاورزان مربوط به خرید تواقفی و کاهش عرضه محصول به بازار، قیمت زعفران ۱۰ تا ۲۰ درصد نسبت به قبل رشد داشته است.

حسینی ادامه داد: برآورد‌ها حاکی از آن است که تقاضا در ایام پایانی سال و ماه رمضان برای خرید زعفران از سوی کشور‌های همسایه افزایش یابد که این امر در رونق صادرات اثر گذار است.

عضو شورای ملی زعفران با بیان اینکه صادرات روند عادی خود را دارد، گفت: روان سازی مسیر صادرات منجر به رونق بازارصادراتی خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا