اجتماعی

آتش‌سوزی در هتل ایران بندرانزلی مهار شد

 معاون امور عمرانی فرمانداری بندرانزلی گفت:حریق ساختمان هتل ایران یکی از بناهای میراثی شهرستان بندرانزلی که در محدوده تاریخی این شهر در میدان شهرداری واقع شده با تلاش آتش نشانان لحظاتی قبل به طور کامل مهار شد.

به گزارش روند بازار، بابک شکوهی راد با بیان اینکه این آتش سوزی که حوالی ساعت ۲۱ پنجشنبه شب آغاز شد، خسارت جانی نداشت، اظهار کرد: آتش پیش از سرایت به ساختمان های همجوار به طور کامل مهار شد.

وی اضافه کرد: در این حریق طبقه آخر این هتل سه طبقه که مدتها غیر قابل استفاده بود، خسارت زیادی دید.

وی گفت: در عملیات اطفای حریق ساختمان هتل ایران ۱۲ دستگاه ماشین آتش نشان و اطفا حریق شهرداری انزلی، سه دستگاه خودرو آتش نشانی اداره کل ینادر و دریانوردی و ۲ ماشین آتش نشانی از نیروی دریایی ارتش حضور داشتند.

شکوهی راد افزود: علت آتش سوزی و میران خسارت وارده در دست بررسی است.

وی تاکید کرد: در هماهنگی با مدیریت بحران استان گیلان برای اطفای آتش با توجه به گستردگی آن سازمان آتش نشانی رشت اعلام آمادگی کرده بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی در این محل حاضر است که ضمن لکه گیری در صورت شعله ور شدن آتش اقدام به اطفای حریق خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا