کسب و کار

حفاظ شاخ گوزنی چیست و چه کاربردی دارد؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ روی دیوار است که شباهت زیادی به شاخ گوزن دارد. به همین علت این نوع حفاظ را با نام شاخ گوزنی می شناسند. بسیاری از افراد برای محافظت از منزل و اموال خود اقدام به نصب حفاظ می کنند. حفاظ ها، انواع مختلفی دارند که روی درب، پنجره و دیوار نصب می شوند. البته نرده آکاردئونی ، نوع دیگری از حفاظ است که در قسمت بیرونی درب ساختمان نصب می شود و از ورود سارقین جلوگیری می کند. این نوع حفاظ به صورت ریلی یا کرکره ای ساخته می شود و علاوه بر امنیت، تاثیر بسزایی در زیبایی و ارزش نمای خانه دارد.

چرا از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنیم؟

حفاظ شاخ گوزنی نوعی حفاظ روی دیوار است که می توان آن را روی دیوارهای آجری، سفالی، فلزی و … نصب کرد. این حفاظ نقش مهمی در تامین امنیت ساختمان ها دارد. شما می توانید حفاظ شاخ گوزنی را با توجه به نیازهای خود و ارتفاع دیوار و ساختمان سفارش دهید.

در صورت نصب حفاظ شاخ گوزنی، می توانید با خیال راحت از ساختمان خود خارج شوید. در این حالت، ضریب امنیت ساختمان شما افزایش می یابد و احتمال سرقت از آن به حداقل می رسد. امنیت بالای حفاظ شاخ گوزنی توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم تایید شده است. اگر به اطراف خود دقت کرده باشید، مشاهده می کنید که بر روی دیوار بسیاری از ساختمان های نظامی و امنیتی هم از این نوع حفاظ استفاده شده است.  

میلگردهای حفاظ شاخ گوزنی به وسیله ی جوش co2 به هم متصل شده اند. به همین علت، استحکام خوبی دارد. تیز و برنده بودن نوک میله ها باعث می شود تا سارقین نتوانند از آن عبور کنند.

شما می توانید با توجه به نمای ساختمان خود، رنگ حفاظ را انتخاب کنید. برای رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی از رنگ های کوره ای استفاده می کنند. این رنگ ها در برابر رطوبت و نور خورشید مقاومت می کنند و به راحتی آسیب نمی بینند. رنگ های کوره ای ماندگاری بالایی دارند و ظاهری زیبا و جلوه ای مناسب به حفاظ روی دیوار شما می بخشند. 

حفاظ شاخ گوزنی چه کاربردی دارد؟

حفاظ شاخ گوزنی چه کاربردی دارد؟

حفاظ شاخ گوزنی جزء ایمن ترین حفاظ ها به شمار می رود. در حال حاضر برای تامین امنیت برخی از مناطق تفریحی، ویلاها، منازل مسکونی و ساختمان های اداری از این نوع حفاظ استفاده می کنند. امنیت و استحکام بالای حفاظ شاخ گوزنی باعث شده تا آن را روی دیوار کارخانه ها و باغ ها هم نصب کنند. اگر در محله ای زندگی می کنید که امنیت پایینی دارد، با نصب حفاظ شاخ گوزنی امنیت ساختمان خود را افزایش دهید. این حفاظ را می توانید روی انواع فنس، نرده، بالکن و … نصب کنید.

بهترین حفاظ روی دیوار

بهترین حفاظ روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین انواع حفاظ روی دیوار است. در حال حاضر مدل های مختلفی از حفاظ در کشور تولید می شوند که ویژگی های متفاوتی دارند. از مهم ترین حفاظ های روی دیوار می توان به حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ نخل مرداب، حفاظ نیزار و حفاظ بوته ای اشاره کرد. شما می توانید با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود، حفاظ مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

حفاظ لیلیوم : طراحی این نوع حفاظ با الهام از گل لیلیوم صورت گرفته است. به همین علت یکی از شکیل ترین انواع حفاظ روی دیوار می باشد. این حفاظ، استحکام و امنیت بالایی دارد و وزن آن نسبت به سایر انواع حفاظ بیشتر است.

حفاظ سرنیزه ای : یک نوع ساده و کلاسیک از حفاظ است و جزء نمونه های قدیمی حفاظ به شمار می رود. با استفاده از این حفاظ می توان ارتفاع دیوارهای کوتاه را افزایش داد. حفاظ سرنیزه ای گزینه مناسبی برای حفاظ کشی دیوارهای ساختمانی می باشد.

حفاظ نخل مرداب : در ساختار این حفاظ، شاخه های قوس داری وجود دارند که در انتهای آنها گلی شبیه به گل های مرداب وجود دارد. این مدل، شباهت زیادی به حفاظ لیلیوم دارد اما مدل گلبرگ ها در حفاظ لیلیوم، جمع است و در این حفاظ به حالت تخت می باشد.

حفاظ نیزار : این نوع حفاظ، امنیت بالایی دارد و نرده های آن مستقیما به شاسی و از قسمت بالا به یکدیگر جوش داده می شوند. این امر باعث کاهش نقاط جوش روی حفاظ شده است. حفاظ نیزار طوری طراحی شده است که در ساختار آن، محلی برای دست انداختن و بالا آمدن سارقین از دیوار وجود ندارد.

حفاظ بوته ای : این حفاظ را با استفاده از میله های تیزی می سازند که با منطق خاصی در هم پیچیده شده اند. شما می توانید به دلخواه خود، تعداد میله های این حفاظ را افزایش دهید. با این کار ضریب امنیت حفاظ افزایش می یابد. 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

مدل های مختلفی از حفاظ شاخ گوزنی تولید می شوند که از نظر تراکم، شکل ظاهری، ارتفاع، رنگ آمیزی، ضخامت، نوع جوشکاری و … با هم فرق دارند. بنابراین، قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به این عوامل تعیین می شود. معمولا برای شمارش تراکم یا تعداد نرده های حفاظ شاخ گوزنی، تعداد میلگردهای پایین ترین قسمت بدنه نرده را در نظر می گیرند. ارتفاع حفاظ هم بر روی قیمت آن تاثیرگذار است. هر چقدر ارتفاع حفاظ بیشتر باشد، قیمت آن هم گران تر می شود.

برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهایی با ضخامت ۹ و ۱۰ میلی متر استفاده می کنند. میلگردهای ۱۰ به علت کیفیت بهتر، قیمت بیشتری دارند. این نوع میلگردها را به راحتی نمی توان خم کرد و برش داد. علاوه بر این مواردی که توضیح دادیم، نوع و کیفیت رنگ و نوع جوشکاری بر روی قیمت حفاظ موثر هستند.

شرکت حفاظ آکام سال هاست که در زمینه تولید انواع حفاظ و نرده شاخ گوزنی، لیلیوم، بوته ای، نیزار، حفاظ نخل مرداب، نرده آکاردئونی و … فعالیت می کند. این شرکت از پیشروان صنعت ساخت درب، نرده و حفاظ در ایران می باشد و سهم ویژه ای در توسعه و پیشبرد این صنعت داشته است.

 برای استعلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی، لطفا به آدرس hefazakam.com مراجعه کنید یا با شماره های ۰۹۱۲۵۶۶۱۰۱۳ و ۰۹۱۹۵۶۶۵۰۵۷ تماس بگیرید.

سخن پایانی …

اگر به دنبال راهکاری برای افزایش امنیت ساختمان خود هستید، حفاظ روی دیوار گزینه ی مناسبی است. تنوع رنگ و طراحی محصولات حفاظ آکام شرایطی را فراهم کرده تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند حفاظ موردپسند خود را خریداری کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا