کسب و کار

حفظ انگیزه سبب رسیدن ثروتمندی ام شد

در واقع مهم نیست هر فرد چقدر تلاش می کند اگر انگیزه ای نداشته باشد و اهدافش را مشخص نکند درصد موفقیتش به شدت کاهش می یابد و من توانستم با حفظ انگیزه خود و حرکت در مسیر درست به ثروت دست پیدا کنم و در ادامه این مقاله بهترین محصولات خود را به شما معرفی خواهم کرد.

مربای هویج یک کیلو

برای خرید مربای هویج یک کیلو می توانید در وزن بالا مانند ۶۵۰ گرمی ایز را انتخاب کنید چرا که با استفاده از این محصول صیفی جات برای مدت زمان بسیاری مصرف کنید خریداران و مصرف کنندگان مربای هویج سطلی می توانند متنوع ترین مربا را از این مجموعه ثبت سفارش کنند. با توجه به وزن مناسب مربای سطلی و قیمت مناسب آن بسیار اقتصادی می باشد این محصول دارای طعم و عطر مربا خانگی سنتی دارد، بنابراین خریدار باید در نکات مهم مربا بداند و از یک برند معتبر و مناسب استفاده نماید.

یکی از میوه های شناخته شده پر ویتامین برای سلامتی بسیار موثر می باشد مصرف هویج نارنجی می باشد در این بخش می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه تفاله هویج را خشک کنیم. زمانی که آب هویج درست می کنید تفاله آن را دور نریزید زیرا دارای ویتامین بسیاری می باشد و برای خوشبو کردن برخی از غذاها استفاده کنید.

میوه آرایی سیب

امروزه، در بیشتر مهمانیها و مجالس برای تزیین سبد میوه ی خود از میوه آرایی سیب و پرتقال تامسون استفاده می کنند زیرا این دو میوه از دسته میوه هایی هستند که دارای خواص بسیاری می باشد و افراد بسیار زیادی طرفدار آن می باشد. پرتقال دارای آنتی اکسیدانی به نام فلاونونها می باشند.

فلاونونها از دسته آنتی اکسیدانهایی می باشند که سرکوب کننده هیستامین می باشند به طوریکه با خوردن یک عدد پرتقال می توانید از عوارض خواب آلودگی آنتی هیستامینها بکاهید. پرتقال بنابر ویتامین سی و کلسیمی که دارند در دوره ی بارداری می تواند یک تغذیه خوب و پر از خواص محسوب شود و مصرف آن می تواند در بهتر رشد کردن جنین موثر واقع شود. پرتقال جززء میوه هایی می باشد که بنابر ویتامین سی که دارد مصرف آن موجب تقویت سیستم ایمنی می شود و خطر ابتلا به سرما خوردگی را کاهش می دهد.

میوه آرایی سیب

معجون سیر و لیمو

همگان از این مطلب آگاه هستند که معجون سیر و لیمو چقدر برای سلامتی مفید می باشند می خواهیم طرز تهیه یک معجون شگفت انگیز برای بدن را توضیح دهیم. سیر بسیار پر خاصیت است و از دیر باز این محصول برای رفع انواع بیماری ها تجویز می شده و تمامی پزشکان در سراسر دنیا این موضوع را تایید می کنند خوردن چند حبه سیر ناشتا تاثیر این ماده خوراکی داروئی را چند برابر می کند.

این گیاه یک مسکن فوق العاده نیز بوده و برای دندان درد بسیار توصیه شده همچنین در قدیم برای گرفتن عفونت گوش و تسکین درد آن یک حبه سیر را کمی روی شعله گرم کرده و بعد از کمی خنک شدن آن را درون گوش گذاشته تا عفونت و میکروب آن را به خود جذب کند و درد را تسکین بخشد که بسیار نیز پر فایده بوده است. از این گیاه برای درمان سرما خوردگی نیز استفاده میشود ترکیب سیر با لیمو معجزه آسا میباشد و دشمن سرسخت انواع میکروب ها و مسکن فوق العاده برای درد ها میباشد سیر گیاهی است که به راحتی و با هزینه پایین دردسترس عموم میباشد.

معجون سیر و لیمو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا