اقتصادی

حقوق کارگر ۸ میلیون قسط مسکن ۱۰ میلیون!

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار اتحاد تدابیر لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی مسکن درباره رقم اقساط بازپرداخت تسهیلات مسکن ملی شد.

به گزارش روند بازار، مجید نصیرایی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۲۹ صحن مجلس در تذکری به وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه موعد بازپرداخت تسهیلات افرادی که از طریق طرح مسکن ملی واحد مسکونی دریافت کرده‌اند فرا رسیده است، رقم بازپرداخت این تسهیلات ماهانه حدود ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه «کارگر ساده ای که ۷ الی ۸ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند چگونه می‌تواند ماهی ۱۰ میلیون تومان قسط پرداخت کند؟» تاکید کرد: از وزارت راه و شهرسازی و اعضای شورای عالی مسکن انتظار می‌رود که با فوریت برای این افراد تدبیری بیندیشند تا این گره باز شود.

خبرنگار: محمدرضا نورمحمدیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا