اقتصادی

حمایت یک میلیاردر سرمایه گذار دیگر از بیت کوین

ری دالیو، میلیاردر معروف و مدیر یک صندوق پوشش ریسک در یک مصاحبه اعلام کرد که پورتفوی سرمایه‌گذاری خود بیت‌کوین دارد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ری دالیو، میلیاردر معروف و مدیر یک صندوق پوشش ریسک در یک مصاحبه اعلام کرد که پورتفوی سرمایه‌گذاری خود بیت‌کوین دارد. او در میان صحبت‌های خود گفت که بیت‌کوین را به اوراق قرضه دولتی ترجیح می‌دهد.

از اواخر دسامبر ۲۰۲۰ دالیو همانند بسیاری دیگر موضع خود در خصوص رمزارزها را تغییر داده و این بازار را صعودی برآورد کرده است. پیش از این، دالیو نوسانات شدید بیت‌کوین را مورد انتقاد قرار داده و گفته بود این نوسانات قیمتی بالا برای یک ابزار پرداخت یا ذخیره ارزش مناسب نیست.

دالیو در زمان انتقادات خود هم همواره اماده شنیدن استدلال‌های حامیان بیت‌کوین بود. با این وجود به نظر می‌رسد حالا او هم به حمایت از بیت‌کوین پرداخت و در حال مطالعه اثرات اجتماعی-اقتصادی آن است. او در پایان مصاحبه خود اعلام کرد که بانکهای مرکزی نباید هیچوقت بیت‌کوین نگهداری کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا