دانش و فناوری

کدام پایان‌نامه‌ها مشمول حمایت ۱۰۰ میلیون تومانی می‌شوند؟

دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت قصد دارد حمایت از پایان‌نامه‌های محصول محور را تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در برنامه‌های حمایتی خود قرار دهد.

به گزارش روند بازار، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از حمایت از پایان‌نامه‌های محصول محور در دانشگاه‌های علوم پزشکی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.

بر اساس گزارش ایسنا، دکتر یونس پناهی با اعلام این خبر افزود: دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، در نظر دارد به منظور بهره گیری از توانمندی علمی و تخصصی اعضای هیات علمی و دانشجویان و تقویت زنجیره ارتباط میان دانشگاه و صنعت، از پایان‌نامه‌های محصول‌محور حمایت کند.

وی افزود: دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت قصد دارد حمایت از پایان‌نامه‌های محصول محور را به شرط تایید طرح در کمیته‌های تخصصی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در برنامه‌های حمایتی خود قرار دهد.

به نقل از مفدا، معاون تحقیقات وزیر بهداشت، این اقدام را با عنایت به شعار سال با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» دانست و تاکید کرد: تحقق این شعار در گرو بهره‌مندی از ظرفیت و قابلیت اساتید و فناوران دانشگاه و به کارگیری توان و انگیزه‌های علمی دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای اجرای طرح‌های فناورانه و تولید محصولات حوزه سلامت مورد نیاز و تاثیرگذار مبتنی بر دانش است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا