بورس

سهامداران کچاد، کطبس و شبصیر بخوانند

امروز صورت مالی شهریور نمادهای کچاد، کطبس و شبصیر منتشر شد که در آن درآمد شش ماه نخست امسال آنها نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در ادامه انتشار صورت‌های مالی شهریورماه شرکتهای بورسی در کدال، سه نماد کچاد، کطبس و شبصیر هم میزان فروش ششمین ماه سال خود را منتشر کردند.

بر این اساس شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر که با نماد شبصیر در بورس معامله می‌شود اعلام کرده که در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ حدود ۲۶۷ میلیارد تومان درآمد داشته که ۶۴ درصد بیشتر از مرداد بوده است. بدین ترتیب درآمد شش ماه نخست شبصیر به یکهزار و ۱۴۴ میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۵درصد رشد داشته است.

دیگر شرکتی که صورت مالی شهریور خود را منتشر کرده، ذغال سنگ نگین طبس بوده است. کطبس در شهریور از فروش محصولات خود ۳۲ میلیارد تومان درآمد داشته و توانسته فروش شش ماه نخست سال ۱۴۰۰ خود را به ۱۳۴ میلیارد تومان برساند. این میزان تقریبا ۱۱۴ درصد بیشتر از فروش شش ماه نخست ۱۳۹۹ بوده است.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو هم در شش ماه نخست امسال توانسته فروش خود را به ۲۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برساند. رقمی که ۱۷۰ درصد بیشتر از رقم شش ماه نخست سال ۱۳۹۹ این شرکت بوده است. فروش کچاد در شهریور چهار میلیارد تومان بوده که دقیقا مشابه فروش مرداد ماه آن بوده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا