اقتصادی

خبری خوب برای دارندگان شیبا / SHIB پرطرفدارترین توکن شبکه اتریوم

شیبا روز گذشته به بزرگترین آلت‌کوین در میان ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم تبدیل شد. بعد از شیبا، FTX و تتر رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، خبرهای خوب شیبا تمامی ندارد. این رمزارز روز گذشته به بزرگترین آلت‌کوین در میان ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم تبدیل شد. بعد از شیبا، FTX و تتر رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی وال‌استات، ۱۰۰۰ کیف‌پول برتر اتریوم روی هم رفته نزدیک ۱٫۷ میلیارد دلار شیبا در اختیار دارند.

این نهنگ‌ها علاوه بر شیبا، ۱٫۶ FTX، ۱٫۱ میلیارد دلار تتر، ۵۰۰ میلیون گالا و ۴۰۰ میلیون هم کریپتو دات کام دارند. پالی‌گان، دیسنترالند (MANA)، تلکوین (TEL) و سندباکس (SAND) هم از دیگر ارزهایی است که این نهنگ‌ها دارند.

بر اساس گزارش کریپتوگلوب، شیبا اینو اخیرا بعد از دو استیبل‌کوین USDT و USDC به عنوان سومین توکن مورد استفاده در شبکه اتریوم شناخته شده است. این در حالی است که دارندگان این میم‌کوین به نظر این روزها بسیار فعال‌تر شده‌اند.

بعد از شیبا از نظر فعالیت در شبکه رپداتر (WETH) و ماتیک به ترتیب با ۷۲ هزار و ۵۶ هزار کاربر منحصر بفرد، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بر اساس ارقام منتشر شده از سوی اتراسکن، شیبا در حال حاضر یک میلیون و ۷۵ هزار سرمایه‌گذار در بلاکچین اتریوم دارد. در ماه نوامبر بود که تعداد دارندگان شیبا از مرز یک میلیون نفر عبور کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا