اقتصادی

خبری خوب برای دارندگان کاردانو / بازدهی ۷۸۰ درصدی ADA در یکسال

تعداد کیف‌پول‌های کاردانو با رشدی ۱۲۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ۲٫۵ میلیون عدد رسید. موضوعی که نشان می‌دهد پذیرش این شبکه رمزارز به صورت پیوسته رشد داشته است. بخشی از این افزایش پذیرش هم به لطف اجرای قراردادهای هوشمند بوده است

به گزارش روند بازار، تعداد کیف‌پول‌های کاردانو با رشدی ۱۲۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ۲٫۵ میلیون عدد رسید. موضوعی که نشان می‌دهد پذیرش این شبکه رمزارز به صورت پیوسته رشد داشته است. بخشی از این افزایش پذیرش هم به لطف اجرای قراردادهای هوشمند بوده است.

بر اساس آمار به اشتراک گذاشته شده توسط بنیاد کاردانو، از کریسمس سال گذشته تا امروز تعداد کیف‌پول‌های ADA رشدی ۱۲۰۰ درصدی داشته است. بر اساس آمار موجود، قیمت این رمزارز در این مدت رشدی ۷۸۰ درصدی را تجربه کرده است. این در حالی است که در حال حاضر این ارز دیجیتال با افتی ۵۰ درصدی نسبت به سقف تاریخی سه دلاری خود معامله می‌شود.

بر اساس گزارش کریپتوگلاب، فردریک گریگارد بنیانگذار کاردانو، سال ۲۰۲۱ را یک سال با رشد فوق‌العاده برای شبکه ارزهای دیجیتال نامیده است. بر اساس اظهارات گریگارد، در سال ۲۰۲۱ برای پروتکل کاردانو همراه با رشدی پایدار، خلاقیت فنی، توسعه جامعه و همکاری بوده است. این موارد موجب حرکت رو به جلوی ADA شده است.

نکته قابل توجه این است که تعداد آدرس‌های فعال شبکه کاردانو در دو ماه اکتبر و نوامبر چهار برابر شده است. افزایش فعالیت روی زنجیره و کاهش هزینه تراکنش از ۰٫۴۵ دلار به ۰٫۳۸ دلار از دلایل اصلی این رشد بوده است.

رشد محبوبیت کاردانو

بر اساس گزارش اخیر کریپتوکامپر، در ماه اکتبر تعداد آدرس‌های فعال شبکه کاردانو ۵۰ هزار و ۵۰۶ عدد بوده و این رقم برای ماه نوامبر به بیش از ۲۱۶ هزار آدرس فعال رسیده است.

گریگارد اضافه کرد: « اکوسیستم کاردانو همچنین شاهد رشد کاربری و سازگاری خود بوده است که بخشی از آن به لطف راه‌اندازی موفق «هاردفورک آلونزو» بوده است که قابلیت برنامه‌ریزی را برای کاردانو به همراه داشته است.»

۷۰ درصد از عرضه ADA در حال حاضر روی شبکه «استیک» شده و دارندگان از سود آن استفاده می‌کنند. این در حالی است که قرار است اپلیکیشن غیرمترکز جدید این شبکه هم به زودی راه‌اندازی شود.

تجارت‌نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا