بورس

خبری مهم برای سهامداران صبا / صبا افزایش سرمایه می‌دهد

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در کدال، هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین به مجمع عمومی فوق العاده این شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه داده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در کدال، هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین به مجمع عمومی فوق العاده این شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه داده است.

بر اساس این اطلاعیه افزایش سرمایه صبا از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی است. این افزایش سرمایه ۵۵ درصدی به منظور تامین منابع لازم برای افزایش فعالیت‌ها و عدم خروج وجه نقد در رابطه با تسویه مطالبات سهامداران و اصلاح ساختار مالی انجام می‌شود.

سرمایه صبا که در حال حاضر ۴٫۵ هزار میلیارد تومان است بعد از این افزایش سرمایه به هفت هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

صبا که در یک ماه گذشته بازدهی منفی ۲٫۱ درصدی را به ثبت رسانده است در سه ماه اخیر با افت قیمت ۲۶ درصدی مواجه شده است. با این حال به نظر می‌رسد با توجه به این خبر، امروز صبا با افزایش تقاضا مواجه شده بعد از چهار روز بالاخره سبز شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا