اقتصادی

خبر خوب برای دارندگان کاردانو / دارایی نهنگ‌های کاردانو سقف تاریخی زد!

کاردانو یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار است و حالا شرکت‌های تحلیل داده از خرید سنگین این ارز توسط نهنگ‌ها خبر می‌دهند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، موجودی کاردانوهای ذخیره‌شده در کیف پول نهنگ‌ها به بالاترین سطح چند ماه اخیر رسیده و نهنگ‌ها هنوز به خرید ادامه می‌دهند.

تیم تحلیل intoTheBlock ادعا کرد موجودی نهنگ‌های کاردانو به بالاترین حد خود یعنی ۱۲/۴۷ میلیارد کاردانو رسید.

براساس گزارش این شرکت، تعداد کاردانوها در کیف پول‌هایی که بین یک تا ۱۰ میلیون کاردانو نگهداری می‌کنند در چند ماه اخیر تصاعدی رشد کرد.

رکورد قبلی انباشت نهنگ‌ها حدود ۸/۹ میلیارد عدد کاردانو بود، اما حالا ۱۲/۴۷ عدد کاردانو است.

این شرکت در توئیتر خود نوشت:

«انباشت ادامه دارد. موجودی آدرس‌های دارای یک تا ۱۰ میلیون کاردانو به بالاترین حد خود رسید. آخرین سقف تاریخی در ماه مارس بود.»

در ۲۴ ساعت گذشته هم سرمایه‌گذاران جدیدی وارد بازار رمزارزها شدند و ۱۶ میلیون کاردانو خریدند. براساس گزارش شرکت santiment، افراد تازه وارد و نهنگ‌ها بیش از ۱۶ میلیون عدد کاردانو خریدند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد کیف پول‌هایی که بیش از ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار کاردانو دارند، در کف قیمتی خرید کردند. دارایی نهنگ‌های کاردانو در شش ماه اخیر حدود شش درصد رشد کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا