اقتصادیسیاسی

خبر خوب روحانی درباره تحولات اقتصادی جدید

رئیس جمهور از تدوین سند راهبردی «نقشه راه اقتصادی کشور» برای سال هشتم فعالیت دولت تدبیر و امید خبر داد که در هفته دولت اعلام خواهد شد و با اجرای آن حوزه های مختلف اقتصادی برای رونق تولید، هم افزا خواهند شد.

روند بازار – به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر تدوین سند راهبردی «نقشه راه اقتصادی کشور» برای سال هشتم فعالیت دولت تدبیر و امید تأکید کرد. 

روحانی با اشاره به توفیق دولت در جلوگیری از تحقق اهداف دشمن در ایجاد اختلال در تامین معیشت و توقف مسیر توسعه کشور در جریان جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: دولت با تدوین این نقشه راه و هدف گذاری دقیق، برای یکسال پیش رو، به دنبال ایجاد انسجام و حرکتی نظام مند و یکپارچه سازی منابع مالی همه دستگاه ها در کنار مشارکت حداکثری مردم است تا علاوه بر ایجاد آرامش و ثبات، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموارتر کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا