اقتصادی

خبری تاثیرگذار برای دوج‌کوین و شیبا

یونوکوین بزرگترین پلتفرم معاملاتی رمزارز هند هم دوج‌کوین و شیبا را به فهرست ارزهای قابل معامله خود اضافه کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، یونوکوین بزرگترین پلتفرم معاملاتی رمزارز هند هم دوج‌کوین و شیبا را به فهرست ارزهای قابل معامله خود اضافه کرد. از این به بعد بیش از ۱٫۳ میلیون کاربر این پلتفرم می‌تواند این دو کوین محبوب را خرید و فروش کنند.

بر اساس اطلاعیه این صرافی هندی در فضای مجازی، یونوکوین جفت معاملاتی دوج‌کوین/روپیه و شیبا/تتر را به فضای معاملاتی خود اضافه کرده است.

پلتفرم معاملاتی یونوکوین در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و به عنوان بزرگترین صرافی معاملاتی با روپیه شناخته می‌شود. در ماه اکتبر این صرافی رابط کاربری پرداخت یکپارچه (UPI) را به ویژگی‌های خود اضافه کرد تا کاربران راحت‌تر بتوانند با واحد پول رسمی این کشور خرید و فروش انجام دهند.

محبوبیت دوج‌کوین در سال جاری به شدت افزایش یافته است. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اخیرا اعلام کرده بود که این شرکت تولیدکننده خودروی الکتریکی دوج‌کوین را به عنوان ارز پرداخت قبول خواهد کرد.

شیبا اینو، هم با افزایش پذیرش از سوی سرمایه‌گذاران در سراسر دنیا مواجه شده است. بر اساس گزارش کریپتوگلوب، این ارز ماه گذشته به پلتفرم کوین‌دی‌سی‌ایکس اضافه شده بود و حالا با اضافه شدن به یونوکوین احتمالا با افزایش محبوبیت در میان هندی‌ها مواجه شود.

در حال حضار دوج‌کوین که در ۲۴ ساعت گذشته بازدهی ۱۴ درصدی را به ثبت رسانده در قیمت ۱۸ سنتی در حال معامله است. شیبا هم با رشدی حدود دو درصد قیمت ۰٫۰۰۰۰۳۳ دلاری دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا