اقتصادی

۳ خبر مهم برای ارز دیجیتال شیبا

همانطور که پیش‌بینی شده بود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد ریزش کرده است و حالا در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، همانطور که تجارت‌نیوز پیش‌بینی کرده بود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد ریزش کرده است و حالا در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود.

کارشناسان عقیده دارند احتمالا بازار از محدوده حمایت ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار ریزش بیشتری ندارد و اگر محدوده ۳۹ هزار دلاری را از دست بدهد، روند صعودی بلندمدت بازار از دست می‌رود.

شیبا در bitstamp لیست شد

این صرافی بزرگ‌ترین صرافی رمزارزها در اروپا است و دیروز معاملات ارز دیجیتال شیبا در این صرافی شروع شد.

علاوه بر شیبا ارزهای دیجیتالی مانند gala و dydx هم در این صرافی لیست شدند.

همکاری شیبا با بزرگ‌ترین سازنده بازی ویدویی در استرالیا

شیبا اینو قرار است با بزرگ‌ترین سازنده بازی‌های ویدیوی همکاری کند. آنها طی ۸ ماه آینده یک بازی جدید براساس مجموعه NFTهای شیبوشی ارائه می‌کنند.

انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۲۳ عرضه شود و مدیرعامل این مجموعه عقیده دارد این فرصت خوبی برای کشف ارزهای دیجیتال است.

نهنگ جدید شیبا

روز دوشنبه گزارش شد که یک نهنگ جدید در بازار رمزارزها ظاهر شده است و طبق داده‌ها این نهنگ بیش از ۳/۲ هزار میلیارد توکن شیبا خریداری کرده و این خرید در سه تراکنش انجام شده است.

برخی عقیده دارند این تراکنش بزرگ به ارزش ۱۲۵ میلیون دلار توسط کلاهبرداران پروژه اسکویید گیم انجام شده است.

وال‌ها ۱۸۹۹۹۹۰ ماتیک خریدند

اگرچه ارز دیجیتال ماتیک به دلیل ریزش بازار حدود ۱۵ درصد ریزش کرده اما وال‌ها در چند روز گذشته خرید زیادی از این ارز کردند.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد چند کیف پول بزرگ اتریوم مقدار زیادی از این ارز خریداری کردند و این ارز حالا با ۱۶ میلیارد دلار سرمایه در جایگاه چهاردهم بازار قرار دارد.

ماتیک در چند وقت گذشته بیش از ۵۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا