بورس

خبر مهم برای سهامداران کگل و تاپیکو

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین صورت‌های مالی ۶ ماهه خود را منتشر کردند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین صورت‌های مالی ۶ ماهه خود را منتشر کردند.

بر اساس این گزارش کگل به ازای هر سهم ۱۵۴٫۱ تومان سود خالص در صورت مالی ۶ ماهه تلفیقی محقق کرده است.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در صورت مالی تلفیقی شش ماهه خود درآمد عملیاتی بیش از ۲۹ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان ثبت کرده است. این میزان افزایش ۹۹ درصدی در مقایسه با دوره مشابه پارسال داشته است.

سود ناخالص کگل نیز ۱۱۰ درصد افزایش یافته و بیش از ۱۵ هزار و ۳۰۶ میلیارد تومان است. سود عملیاتی این شرکت نیز افزایش ۱۱۲ درصدی را با رقم حدود ۱۴ هزار و ۹۹۱ میلیارد تومان ثبت کرده است.

سود خالص کگل نیز با افزایش قابل توجه ۱۲۷ درصدی به ۱۵ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان رسیده و به ازای هر سهم ۱۵۴٫۱ تومان محقق شده که ۶۹ درصد بیشتر از دوره مشابه قبلی است.

شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با نماد تاپیکو در دوره ۶ ماهه منتهی به تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ به ازای هر سهم حدود ۱۷ تومان سود محقق کرده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود ۹۰ درصد افزایش داشته است.

همچنین سود خالص تاپیکو در مدت مذکور حدود ۱۳۷۶ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته حدود ۹۱ رشد داشته است.

سود عملیاتی شرکت در این مدت نیز بیش از ۱۶۵۵ میلیارد تومان بوده که رشد که ۱۰۸ درصدی داشته است. در همین مدت هزینه‌های مالی این شرکت ۲۹۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته حدود ۲۱۷ درصد رشد داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا