اجتماعی

خبر مهم برای متقاضیان وام ضروری بازنشستگان

صندوق بازنشستگی کشوری با صدور اطلاعیه‌ای، تاکید کرد که ثبت‌نام وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق صرفا از طریق سایت sabasrm.ir انجام می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از صندوق بازنشستگی، درپی آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۲میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری از اول آبان ماه، به اطلاع می رساند ثبت نام این تسهیلات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قابل استفاده از طریق تلفن همراه) به نشانی sabasrm.ir و به صورت کاملا رایگان با مهلت یک ماهه (تا پایان آبان ماه۱۴۰۰) است،

بنابراین از بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز تقاضا می شود ضمن مراجعه تدریجی در بازه زمانی یک ماهه، از ارائه اطلاعات بازنشستگی خود به افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از روز شنبه اول آبان ماه به مدت ۳۰روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

تعداد اقساط و مبلغ کارمزد وام ضروری بازنشستگان چقدر است؟

مبلغ وام ضروری بازنشستگان در سال جاری دوزاده میلیون تومان اعلام شد. 

ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از  اول آبان ماه به مدت ۳۰روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

به موجب تصمیمات اتخاذ شده این تسهیلات به مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد ارائه می شود. 

وام فوری ۵۰ میلیونی بانک ملی / شرایط دریافت وام چیست؟


بر این اساس متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده به این سایت اینترنتی مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه دفترکل، کد ملی و شماره حساب درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند و ثبت درخواست فرد متقاضی به معنی پرداخت تسهیلات نخواهد بود.

مجموع بازنشستگان، ازکارافتادگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در پایان اسفندماه ۱۳۹۹ به یک میلیون و ۵۰۵ هزار و ۱۰۵ نفر رسید که از این تعداد، یک میلیون و ۲۲۰ هزار و ۹۲۶ نفر بازنشسته، ۱۳ هزار و ۴۲۱ نفر ازکارافتاده و بیش از ۲۷۰ هزار نفر وظیفه‌بگیر (۶۱ هزار و ۴۲۹ نفر ورثه شاغل متوفی و ۲۰۹ هزار و ۳۲۹ نفر ورثه بازنشسته متوفی) هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا