کسب و کار

خدماتی که شرکت های باری ارائه می دهند!

استخدام جابجایی های حرفه ای برای یک جابجایی محلی یا از راه دور یک سرمایه گذاری بزرگ است، بنابراین انتخاب مناسب مهم است. با این حال، گفتنش آسان تر از انجام، درست است؟ خوب، نگران نباشید – ما با کمک به شما در درک خدمات اضافی (خارج از حمل و نقل وسایل شما) که جابجایی شما باید ارائه دهد، کار را آسانتر می کنیم. در اینجا به بررسی زاگرس بار و باربری شهر قدس نکاتی برای راحت تر شدن این فرایند می پردازیم.

صبر کنید، آیا جابجایی های حرفه ای خدمات اضافی ارائه می دهند؟

بله، جابجایی های حرفه ای خوب خدمات اضافی ارائه می دهند! خدمات اضافی که به عنوان «خدمات جانبی» نیز شناخته می‌شوند، تمام کارهای مختلفی هستند که یک شرکت حمل‌ونقل می‌تواند برای شما انجام دهد – به غیر از تحویل دادن وسایل شما از نقطه A به B. البته، این خدمات اضافی برای شما هزینه و قیمت بیشتری دارد. بستگی به خدمات دارد اما آنها می توانند حرکت شما را در روز حرکت راحت تر کنند، به این معنی که استرس کمتری برای شما وجود دارد.

بنابراین برخی از خدمات اضافی رایج چیست؟

برای اکثر جابجایی‌های معتبر، تا آنجا که به خدمات اضافی مربوط می‌شود، آسمان محدود است. با این اوصاف، می‌توانیم ایده‌ای از برخی از محبوب‌ترین آنها به شما ارائه دهیم:

بسته بندی و باز کردن

در این مرحله، احتمالاً می دانید که شرکت های حمل و نقل می توانند وسایل شما را برای شما بسته بندی کنند. اما آیا می‌دانستید که حمل‌ونقل شما می‌تواند خدمات باز کردن بسته‌بندی را نیز با هزینه اضافی برنامه‌ریزی کند؟ یک خدمه به خانه شما می آیند و جعبه های شما را باز می کنند، وسایل شما را همانطور که می خواهید در کمدها و کابینت ها قرار می دهند و تمام وسایل بسته بندی را از بین می برند.

مدیریت اقلام حجیم یا تخصصی

اگر جکوزی یا پیانو دارید، ما به شما نگاه می کنیم! و اگر با وسایلی به این بزرگی حرکت می کنید، ممکن است تعجب کنید که آیا حرکت دهنده شما می تواند از عهده آن برآید. در بیشتر موارد، آنها می توانند – و خواهند شد. یک جابجایی حرفه ای خوب همچنین می تواند کالاهای تخصصی یا با ارزش بالا را برای شما مدیریت کند.

چه خدمه اضافی بیاورند، چه قطعات بزرگی را با جرثقیل از بالکن شما بلند کنند، یک حرکت دهنده خوب باید بتواند این کار را انجام دهد.

قطع و وصل مجدد دستگاه

صاحبان خانه اگر لوازم خانگی خود را داشته باشند قطعا می توانند از این خدمات بهره مند شوند. یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، خشک کن، باربیکیو و سایر لوازم بزرگ قبل از اینکه جابجایی های حرفه ای بتوانند آنها را جابجا کنند باید جدا شوند. بنابراین، اگر از قطع کردن وسایل برقی یا گازی اطمینان ندارید، ممکن است ایده خوبی باشد که اجازه دهید متخصصان آن را مدیریت کنند.

حمل پله یا آسانسور

این سرویس جابجایی بسیار ساده است، و می‌توانید شرط ببندید که اگر جابجایی‌کنندگان مجبور باشند چندین پله برای رسیدن به محل سکونت شما بالا بروند، هزینه اضافی دریافت خواهند کرد. همچنین در صورت نیاز به استفاده از آسانسور، با هزینه اضافی روبرو خواهید شد. حقیقت ساده این است که جابه‌جایی کار سختی است و پله‌ها (یا آسانسورها) این کار را سخت‌تر می‌کنند.

باربری قلعه حسن خان

حمل طولانی

خوب، پس شاید مشکل راه پله نداشته باشید، مشکل راهرو طولانی است. یا آپارتمان شما در گوشه ای از مجتمع شما قرار دارد که دسترسی به آن دشوار است. در هر صورت، اگر خدمه جابجایی شما مجبور باشند وسایل شما را در فاصله بیش از ۷۵ فوتی از درب ورودی تا کامیون در حال حرکت حمل کنند، هزینه کمی اضافی برای شما خواهد داشت.

خدمات شاتل

اگر در شهر زندگی می‌کنید، می‌دانید که پارک کردن در بهترین حالت ممکن است دشوار و در بدترین حالت کاملاً غیرممکن باشد. و جابجایی‌های حرفه‌ای می‌دانند که نمی‌توانند ۱۸ چرخ‌های بزرگ‌تر خود را در کنار آپارتمان مرکز شهر شما قرار دهند. بنابراین در عوض از یک کامیون کوچکتر – به نام شاتل – برای حمل وسایل شما از خانه شما به کامیون بزرگتر که در نزدیکی پارک شده است استفاده می کنند. همیشه ارزان نیست، اما بسته به موقعیت مکانی شما ممکن است نتوانید از آن اجتناب کنید.

وانت یا تحویل اضافی

این سرویس ممکن است برای شما مناسب باشد اگر اقلامی برای تحویل گرفتن در محل سکونت خود و در مکان دوم مانند یک واحد ذخیره سازی دارید. یا ممکن است از یک خانه پنج خوابه به یک آپارتمان دو خوابه کوچک کنید و باید مبلمان اضافی را در مکان دیگری ذخیره کنید. انتقال دهنده شما می تواند هر یک از این سناریوها را با هزینه اضافی انجام دهد.

در انتظار یا تغییر زمان تحویل

مهم است که در طول پنجره تحویل تخمینی در دسترس باشید، زیرا اگر هنگام رسیدن رانندگان در خانه نباشید، هزینه آن برای شما تمام خواهد شد. رانندگان و خدمه آن‌ها چند دقیقه منتظر می‌مانند، اما معمولاً بعد از ۳۰ دقیقه، یا از شما هزینه انتظار می‌گیرند، یا می‌روند و یک روز دیگر تحویل می‌دهند.

اما دوست، مراقب باشید: این مانند تحویل بسته آمازون نیست. تحویل مجدد می تواند بسیار گران باشد زیرا راننده باید محموله شما را در یک انبار محلی تخلیه کند و زمانی که شرکت جابجایی آن را مجدداً برنامه ریزی کرد آن را برای تحویل بارگیری کند. این مقدار زیادی کار استفاده نشده است و متأسفانه باید هزینه آن را بپردازید.

حال که با این موارد آشنا شدید، بهتر است به شرکتی بپردازیم که خدماتی در زمینه حمل و نقل اسباب و وسایل خانه ارائه می دهد. برای این کار، می توانید به سایت زاگرس بار  سری بزنید و از خدمات آنها در این زمینه بهره مند شوید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا