کسب و کار

چگونه از خدمات اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنیم؟

بارها دیده‌ایم که در روند دریافت خدمات اینستاگرام مارکتینگ، ادمین، پیج کارفرما را به کل مسدود کرده یا دسترسی کارفرما را از پیج قطع کرده است و به هیچ عنوان پاسخگو نیست!
رخ دادن یک خطای کوچک ممکن است میلیون‌ها تومان به شما و کسب و کارتان ضرر بزند، پس بهتر است قبل از شروع جزئیات مربوط به اینستاگرام مارکتینگ را به خوبی بدانید.

هدف شما چیست؟

برندینگ، افزایش فروش، افزایش مخاطب، تعامل بیشتر و… می تواند جزو اهداف شما باشد. باید قبل از شروع تمام اهداف خود را به یک ادمین انتقال دهید، هرچه جزئیات بیشتری را مطرح کنید، نتایج حاصلِ برای شما شفاف تر خواهد بود.
اگر آشنایی کافی با بخش های‌مختلف ندارید بدون ترس اعلام کنید تا نظر مشاور را در رابطه با کارکرد و پیشرفت دادن بدست آورید.

با اطلاعات دادن به مجری برای خود رقیب نمی تراشید!

یکی از ترس‌های جدی که ممکن است با آن مواجه شوید، دزدیده شدن ایده‌های شما توسط مجری است. مجری اینستاگرام اگر قرار بود ایده‌ی شما را سرقت کند، قطعا یکی از رقبای شما بود! با ایجاد تعامل صادقانه با مجری اینستاگرام، نتایجی که بدست می‌آورید قطعا بهتر و دقیق تر از حالتی است که اطلاعاتی از مخاطب و آینده به او ندهید.

باگ های اینستاگرام تقصیر مجری نیست!

باگ های اینستاگرام تقصیر مجری نیست!

گاها اینستاگرام با اخطارهای جدی مواجه می شود، اگر از طریق کانال های معتبر پیگیری کنید این خطاها را متوجه خواهید شد. متاسفانه مجری های سودجو، کم کاری خود را گردن خطاهای اینستاگرام می اندازند. اگر از طریق کانال های معتبر این موضوع را پیگیری کنید، قطعا دچار دردسر نخواهید شد.

هزینه کردن برای تبلیغات، هدر دادن وجه نیست!

هر تبلیغاتی ارزش هزینه کردن ندارد. اگر تبلیغات با یک ساختار مشخص و برنامه ی مشخص باشد، قطعا با هزینه کردن شما را به نتیجه ی دلخواهی که در اهداف تعیین کردید می رساند. از باز گذاشتن دست مجری برای اجرا و هزینه های تبلیغاتی نترسید، فقط قبل از شروع تبلیغات جزئیات مربوط به تبلیغات را از مجری درخواست کنید تا با همفکری بتوانید بهترین نتایج را رقم بزنید.

بدون برنامه پیش نروید!

یکی از رایج ترین مواردی که در اینستاگرام اتفاق می افتد، در لحظه فعالیت کردن است. شما زمانی نتایج عالی دریافت خواهید کرد که پلن قبلی داشته باشید. پلن قبلی یعنی یک تقویم محتوایی از پیش آماده شده مخصوص کسب و کار شما که تعیین کند در چه روزی چه محتوایی و در چه ساعتی در پیج شما قرار گیرد، داشتن این برنامه به بهتر نتیجه گرفتن شما کمک خواهد کرد.
اما قطعا هم، تمام شرایط را نمی توانیم تحت کنترل داشته باشیم. برنامه های ما باید قابلیت در لحظه تغییر کردن هم داشته باشند تا با شرایط روز جامعه و اینستاگرام هم همراه شوند. برای مثال ابراز همدردی در برخی شرایط خاص که از قبل پیش بینی نشده بود، می تواند یکی از برنامه های در لحظه باشد که به تقویم محتوایی شما در روز اجرا اضافه می شود.(البته تمام روندها باید باهماهنگی کارفرما یا مدیر برنامه ها باشد.)

گزارش گیری و قرارداد نوشتن را جدی بگیرید.

تنظیم کردن یک قرارداد به شما کمک می کند تا تمام اهداف پیش روی خود را به صورت مکتوب داشته باشید. قرارداد صرفا یک توافق دو طرفه است که به شما یادآوری میکند چهارچوب های تعیین شده چه مواردی است و چه اهدافی دارید. اگر یک قرارداد داشته باشید با کمترین اختلاف مسیر خود را پیش خواهید برد. در صورتی که نگرانی برای مالیات و… دارید نیازی نیست قرارداد رسمی بنویسید، صرفا یک توافق مکتوب تحت عنوان قرار داد داشته باشید که الزاما امضای طرفین در آن وجود داشته باشد.
علاوه برقرارداد، گزارش گرفتن از مجری را جدی بگیرید. بررسی عملکرد مجری، بررسی کردن روندها و جزئیات می تواند به شما دید بهتری از آینده بدهد و به شما کمک می کند تا مسیر آینده را با ایده های جدید هموار کنید. بسیاری از کارفرماها به دلیل بررسی نکردن یا دریافت نکردن گزارشها، در انتهای پروژه ناراضی اند و ضررهای سنگین زمانی و مالی پرداخت کرده اند.

فقط افراد هوشمند می دانند که …

فقط افراد هوشمند می دانند که هر شخصی که از کلمات تخصصی استفاده میکند، متخصص نیست. این روند برای رزومه ها هم صادق است. شما نمی توانید از تک تک پیج ها بپرسید که آیا مجری با آنها همکاری داشته است یا خیر، جهت رفع این موضوع حتما یک بازه تستی با مجری همکاری کنید. اگر از روندهای اجرایی رضایت داشتید ادامه دهید و در غیراین صورت به دنبال فرد جایگزین باشید.

پیشنهاد طلایی

خدمات اینستاگرام مارکتینگ کدپز

ما در مجموعه کدپز به ساده ترین شکل ممکن و بدون استفاده از کلمات تخصصی تمام نیازسنجی های شما را انجام خواهیم داد و به جرات یکی از بهترین و با کیفیت ترین گزارش هایی که می توانید داشته باشید را به صورت کاملا رایگان به شما تحویل خواهیم داد. در صورتی که تمایل به دریافت گزارش دارید از طریق صفحه ی خدمات اینستاگرام مارکتینگ کدپز، فرم مربوط به این کار را پرکنید. اگر هم تمایل به دریافت خدمات اینستاگرام مارکتینگ دارید، مجدد از طریق صفحه ی خدمات اینستاگرام مارکتینگ کدپز، پلن ها را بررسی کنید و جهت نهایی کردن امور اینستاگرامی با ما تماس بگیرید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا