اقتصادی

خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت اعلام کرد: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله «سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

به گزارش روند بازار، مهدی حاجی‌وند، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه ایران (سنا)، در خصوص موضوعات مرتبط با سهام عدالت تاکید کرد: باید این نکته را تاکید کنیم که حتماً دارندگان سهام عدالت خبرهای رسمی را از مبادی رسمی و به ویژه رادیو و تلویزیون پیگیری و جستجو کنند.

سهامداران هیچ‌گونه وجهی به هیچ مرجعی نپردازند

وی افزود: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله «سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

وضعیت مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت خاطرنشان کرد: مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت فعلاً به صورت آزمایشی در دو استان زنجان و خراسان شمالی برگزار می‌شود و سایر استان‌ها نیز از سال آینده مجامع خود را آغاز می‌کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا