اجتماعی

خروج قطار مشهد-یزد از ریل/ ۱۷ کشته تاکنون

به دنبال خروج قطار مسافربری مشهد به یزد از ریل تاکنون ۱۷ نفر کشته شده اند، مسئولان در اظهار نظر اولیه برخورد با بیل مکانیکی را علت حادثه اعلام کرده و از اعزام کمیسیون عالی سوانح خبر داده اند.

روند بازار به نقل از مهر: در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه هجدهم خرداد ماه قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ طبس به یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد. این قطار ۳۴۸ سرنشین (مسافر و خدمه) داشته است که از مجموع ۱۱ واگن ۶ واگن دچار آسیب شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تا کنون پنج تیم امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شده است، افزود: یک تیم از پایگاه مسجد شکر، یک تیم از پایگاه دیهوک، دو تیم پشتیبان از شعبه طبس و یک تیم از بشرویه در عملیات نجات آسیب دیدگان مشارکت داشته اند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور هم در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۲ مصدوم بدحال داریم که به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه اورژانس بیمارستان طبس در حال آماده‌باش است، بیان داشت: تیم‌های تخصصی درمان در بیمارستان حضور پیدا کرده‌اند.

وی گفت: جراح، جراح مغز و اعصاب و ارتوپد در بیمارستان حضور دارند و جای نگرانی برای مداوای بیماران وجود ندارد.

سخنگوی اورژانس با بیان اینکه سه بالگرد در محل حادثه حضور دارند، ادامه داد: چون بیشتر مصدومان یزدی هستند رئیس اورژانس یزد در محل حضور دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا