کسب و کار

خرید بهترین مدل پکینگ از سیل گستر

درزگیرهای مکانیکی گزینه آب بندی ارجح برای کاربردهای پمپ هستند که باید از مشکلات نشتی اجتناب شود، به ویژه در کاربردهایی که مایع خطرناک است. این به این دلیل است که پکینگ های مکانیکی sealgostar.com بسیار بادوام تر از بسته بندی غده ای هستند و قادر به مقاومت در برابر مایعات ساینده بسیار بیشتری هستند. پکینگ های مکانیکی از چندین نقطه آب بندی استفاده می کنند و هنگامی که به درستی نصب شوند تقریباً تمام نشتی ها را از بین می برد و آنها را بهترین گزینه برای جلوگیری از نشتی و اطمینان از ایمنی در برابر مایعات خطرناک می کند. مانع اصلی جذب آب‌بندهای مکانیکی افزایش هزینه اولیه اولیه در مقایسه با بسته‌بندی گلند است.

مزایای پکینگ sealgostar.com

مزایای دیگری برای آب بندی های مکانیکی وجود دارد که هزینه اولیه بالاتر را جبران می کند و در بسیاری از موارد می تواند آن را به گزینه اقتصادی بهتر در دراز مدت تبدیل کند. برخلاف پکینگ گلند، پکینگ های مکانیکی بسیار بادوام تر و طول عمر بسیار بیشتری دارند، به این معنی که نیازی به بررسی مداوم آب بند ندارید و باعث هدر رفتن منابع کارکنان می شود. این طول عمر طولانی همچنین بهترین گزینه برای به حداقل رساندن آسیب آستین به پمپ در مقایسه با بسته بندی غده ای است، که نیاز به تعویض مکرر دارد، به این معنی که با جدا شدن پمپ و دوباره به هم قرار دادن پمپ، سایش و پارگی افزایش می یابد. پکینگ مکانیکی همچنین مصرف انرژی کمتری را ارائه می دهد که آن را برای استفاده مداوم ایده آل می کند.

https://sealgostar.com/product-category/انواع-پکینگ-packing/

اخبار مرتبط

همچنین ملاحظاتی برای استفاده از پکینگ مکانیکی وجود دارد، در درجه اول در مورد تنظیم یا تعویض پکینگ. بر خلاف پکینگ گلند، تنظیم پکینگ مکانیکی بسیار دشوارتر است و زمانی که نوبت به تعویض آب بند می رسد، پمپ باید از کار خارج شود و نیاز به توقف سرویس پمپ دارد. همچنین باید از اجرای خشک اجتناب شود زیرا این امر می تواند باعث آسیب به پکینگ مکانیکی شود. از آنجایی که پکینگ مکانیکی قطعات پیچیده ای از تجهیزات هستند، بحث در مورد اینکه کدام پکینگ مکانیکی برای کاربرد شما مناسب است با یک تامین کننده ضروری است.

پیچ های گلند چیست؟

بعد از این‌که پکینگ در حفره مخصوص آب‌بندی قرار داده شد، توسط پیچ‌های «گلند» (Gland) یا همان شیار آب‌بندی، به صورت محوری فشرده می‌شود. به هنگام حرکت نسبی شفت و پکینگ و به دلیل پلاستیسیته پکینگ، نیرویی شعاعی ایجاد و سبب تماس پکینک با شفت خواهد شد. در همین زمان، ماده روان‌کار نیز لایه نازک روغنی در سطح تماس ایجاد می‌کند که به آن «اثر یاتاقان» (Bearing Effect) می‌گویند. در فرورفتگی‌هایی که تماس ایجاد نشده است، شیاری روغنی ایجاد خواهد شد. بنابراین، بخش‌های تماسی و غیرتماسی، شکلی مارپیچ را ایجاد می‌کنند که نقش مهمی در جلوگیری از نشتی سیالات دارند و اساس عملکرد پکنیگ نیز بر اساس همین لایه‌های نازک و شکل‌های مارپیچ بنا شده است.

تفاوت بین پکینگ و بسته بندی گلند

پکینگ بسته بندی برای سالیان متمادی پرمصرف ترین راه حل آب بندی بوده است. پکینگ های بسته بندی از مواد طناب مانندی استفاده می کنند که دور محور پمپ می پیچند و فضای مرده را پر می کنند و اتلاف سیال را به حداقل می رسانند. با این حال، با گذشت زمان، از دست دادن مایع افزایش می‌یابد زیرا مواد بسته‌بندی غدد شروع به فرسودگی می‌کنند و ممکن است روانکاری منظم را مختل کند یا سهولت در تعویض را که برای عملکرد صحیح لازم است کاهش دهد.

تفاوت بین پکینگ و بسته بندی گلند

پکینگ نسبت به پکینگ بسته بندی سنتی در کاربردهای مختلف ترجیح داده می شود که در طی آن باید از مشکلات نشتی اجتناب شود. پکینگ های مکانیکی از دوام بیشتری نسبت به نمونه های قبلی خود دارند و به گونه ای طراحی شده اند که مجازات بسیار بیشتری را تحمل کنند. پکینگ های مکانیکی پایه از چندین نقطه آب بندی استفاده می کنند تا تقریباً هرگونه مشکل نشتی را از بین ببرد. در حالی که یک نقطه آب بندی ثابت می ماند، دیگری با شفت می چرخد. نشت سیال توسط یک گوه، V-ring یا O-ring متوقف می شود، زیرا صفحات درهم فرو می روند.

شرکت سیل گستر سالاران

خرید پکینگ و اورینگ از sealgostar.com

شرکت سیل گستر سالاران، وارد کننده و فروشنده انواع اورینگ، پکینگ، ایکس رینگ و واشر آب بندی است.با توجه به درخواست و مطالبه‌ی برخی از مشتریان مبنی بر ارائه‌ی محصولات باکیفیت بالاتر خارجی، در شرایط خاص به‌ویژه در O-Ringهای تخصصی مانند وایتون، از سال ۹۳ با شرکت خارجی ارتباط برقرار شد. و پس از مدتی مذاکره، تبادل نظر و همکاری، از سال ۹۶ نمایندگی انحصاری محصولاتشان در ایران به این مجموعه اعطا شد. اورینگ ها را می توان به صورت استاتیک یا دینامیکی استفاده کرد.

https://sealgostar.com/product-category/o-ring-اورینگ/

تمرکز ویژه‌ی این مجموعه بر روی محصولات وارداتی؛ اعم از O-Ring، X-Ring، V-Ring و انواع و اقسام Packingها، خواهد بود. تا محصولات با بهترین کیفیت و کم‌ترین قیمت تمام شده در بازار ایران به مصرف‌کنندگان رسانده شود. این مجموعه در نظر دارد تا با یافتن سهم خود در بازار ایران و شناساندن و ارائه‌ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان و ایجاد رقابت با محصولات داخلی به افزایش کیفیت محصولات تولیدی کشور کمک کند.

شرکت سیل گستر سالاران sealgostar.com با بیش از هفت نمایندگی و عاملیت فعال در سراسر کشور و کادری جوان، مجرب و با تجربه در نظر دارد با ارتباط تجاری، با بهترین های جهان سهم خود را در ارتقاء صنعت کشور عزیزمان ایران ادا نماید. شرکت سیل گستر سالاران محصولات خود را در تمامی سایز ها و استاندارد ها بر طبق خواست مشتریان عزیز تامین مینماید همچنین کلیه کارکنان شرکت سیل گستر سالاران آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز در جای جای میهن عزیزمان هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا