کسب و کار

خرید دوربین عکاسی با بهترین قیمت و مشاوره تخصصی در دوربینو

خرید دوربین عکاسی

در تولید هر دوربین ویژگی‌های متعددی در نظر گرفته می شود و امروزه شاهد تولید دوربین های متفاوت با مارک های مختلفی هستیم؛ سه برند اصلی و مشهور نظیر دوربین سونی، دوربین کانن و دوربین نیکون وجود دارد که در اولین ویژگی آنها فول فریم بودن دوربین ها معرفی می شود. شما می توانید با داشتن دوربین سونی بهترین عکاسی و فیلمبرداری را تجربه کنید و لذت یک عکاسی بی نظیر را با خرید دوربین سونی داشته باشید‌.

در دوربین های با برندهای فوق تمامی تلاش تولید کننده بر آن بوده تا بتوانند عالی ترین و بهترین لنز و دوربین ها را خلق نماید؛ اگر می خواهید برای خرید دوربین سونی عکاسی اقدام کنید باید قبل از هر چیزی نیازهایتان را از داشتن یک دوربین برای خود توضیح بدهید؛ مثلاً اگر برای عکاسی های روزانه می‌خواهید دوربین بخرید باید به سراغ دوربین هایی از رده مبتدی بروید و این با وجودیست که دوربین سونی یا دوربین کانن و نیکون طیف وسیعی از دوربین های مبتدی تا حرفه ای را شامل می شوند.

همانند سایر برندها دوربین سونی نیز دارای انواع متفاوتی بوده که هر کدام آنها از نظر فنی با یکدیگر مختلف هستند؛ اما اگر از لحاظ فنی بخواهید بهترین دوربین فول فریم را خریداری کنید بد نیست که به سراغ خرید دوربین سونی بروید.

اگر بخواهیم برخی از دوربین های بدون اینه سونی را نام ببریم میتوان به

دوربین سونی Sony ZV-1

دوربین سونی Sony a7 III

دوربین سونی Sony a7 IV

اشاره نماییم اما نمونه هایی از جمله Sony a6600، دوربین سونی Sony a6400 جز دوربینهای غیر فول فریم سونی محسوب می شوند. شما بر حسب نیاز باید برای خرید دوربین سونی اقدام کنید.

کیف دوربین چیست ؟

کیف دوربین عکاسی یکی از ضروری ترین تجهیزات یک عکاس و فیلمبردار است. دوربین های عکاسی و فیملبرداری قیمت بالایی دارند و شما باید برای خرید کیف دوربین دقت زیادی داشته باشید تا فضای مناسبی برای تمام تجهیزات خود داشته باشید. انتخاب کیف دوربین عکاسی برای عکاسان مبتدی مشکل است و شاید در خرید اشتباه کنند و مجبور به هزینه اضافی برای تهیه مجدد کیف مناسب باشند.

پهیاد فیلمبرداری

 

پهپاد فیلمبرداری

پهپاد ها از قیمت های مناسبی برخوردارند و افراد حرفه ای می‌تواند برای خرید آنها اقدام کنند؛

در حقیقت پهپاد فیلمبرداری یک ابزار جدید و مدرن است که به عنوان هواپیماهای بدون سرنشین یا کوادکوپتر نیز شناخته می شوند و آن را با عنوان هلی شات هم می شناسند‌. پهپاد فیلمبرداری علاوه بر اینکه جنبه فیلمبرداری صنعتی دارد بلکه از نظر سرگرمی هم مورد پسند بسیاری از افراد واقع شده و در شرایط مختلفی مثل صنعت عملیات نجات، کشاورزی، سینما و فیلمبرداری، حیات وحش، حمل و نقل و غیره بسیار کاربردی بوده است. بسیاری از شرکت DJI اقدام به تولید پهپاد فیلمبرداری یا هواپیماهای بدون سرنشین میکند و امکانات بسیار ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته و این وسیله می تواند در شرایطی فیلمبرداری کند که وجود یک شخص فیلمبردار امکان پذیر نباشد و در نمونه های پیشرفته این پهپادها فیلمبرداری با بالاترین کیفیت امکان پذیر گردیده است.

خرید پهپاد در تهران اگر تصمیم دارید یک پهپاد خوب تهیه کنی بهترین گزینه فروشگاه دوربینو هستش چون نمایندگی رسمی محصولات DJI هستش و با خیال راحت میتونی پهپاد و تجهیزات مربوطه رو تهیه کنی.

دوربینو

گیمبال دوربین عکاسی

گیمبال دوربین به عنوان استابلایزر دوربین نیز شناخته می‌شود و به شما کمک می کند تا بتوانید فیلمبرداری حرفه ای را انجام بدهید و به نوعی می توانند تکان های خیلی زیاد را نرم کنند و یک دستگاه جانبی محسوب می شود که تصویر ثابت با حرکت های پیوسته و نرمی را به وجود می‌آورد.

پیشنهاد نویسنده : گیمبال موبایل و معرفی ۳ مدل پرفروش

در گذشته کنترل دوربین با دست فیلمبردار به نوعی که لرزش ها را در فیلم دخیل نکند بسیار تاثیرگذار بود؛ خوشبختانه برای انجام فیلمبرداری و عکاسی تکنولوژی دچار تغییرات بسیار خوبی گردیده است و سیستم های لرزشگیر دوربین برای درون دوربین ها و بیرون آنها در نظر گرفته شده که می تواند هر نوع لرزش را حذف نمایند و فیلمبردار در این شرایط در زمان ضبط فیلم می تواند تمرکز خود را بر روی حرکت دوربین و کادر قرار بدهد و در نهایت عکس ها و فیلم های بهتر و حرفه ای را ثبت نماید.

در خصوص قیمت گیمبال دوربین این نکته را به خاطر بسپارید که همانند لرزشگیرهای داخل دوربین نیست که فقط کاربرد آن برای لرزش های بسیار ریز دوربین باشد و تاثیرگذاری آن کوچک باشد بلکه می تواند در اندازه های مختلف و ابعاد گوناگون می باشد و همانطور که اشاره کرده‌ایم به روانسازی تکان‌های بزرگ کمک کند و امکانات پیشرفته ای دارند.

برای اینکه تاثیر بسیار شگفت انگیزی را در ویدئوهای خود حاصل کنید و از بابت لرزشهای ناگهانی نگرانی نداشته باشید و تمرکزتان را بر روی کادر افزایش بدهید از خرید گیمبال دوربین استفاده کنید. 

دوربینو عصر جدید

از کجا می توانیم بهترین تجهیزات را بخریم؟

اگر در حرفه عکاسی و فیلمبرداری مشغول به فعالیت هستید قطعاً برای این که بتوانید عکس های حرفه ای و بی نظیر خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید نیاز به دوربین‌های باکیفیت و مجهز برای عکاسی و فیلمبرداری دارید. اگر میخواهید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، پهپاد فیلمبرداری، گیمبال دوربین،گیمبال موبایل و هر نوع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید کافیست به فروشگاه دوربینو سربزنید.

دوربینو با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک میتواند به شما اطمینان دهد تا بهترین خرید را باکیفیت عالی در کنار قیمت های فوق العاده تجربه کنی.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا