اقتصادیکسب و کار

خرید ربات معامله گر فارکس

فارکس چیست؟

بازار فارکس به عنوان بزرگترین بازار مالی جهان شناخته میشود که روزانه بیش از ۷ تریلیون دلار در این بازار تبادل ارز انجام شده و معامله گران بسیار زیادی در این بازار فعال هستند. در بازار فعال ما معامله گران به عنوان بخش کوچکی از این بازار اقدام به معامله و کسب سود از طریق نوسانات فارکس کرده که برای این منظور از روش های تحلیل فاندامنتال و تکنیکال استفاده میکنیم. اغلب افرادی که در فارکس معامه کرده از طریق انجام معاملات به صورت دستی اقدام می کنند که دارای مزیت ها و معایبی خواهد بود. برخی از معامله گران فارکس نیز به دلایل مختلف تمایلی به حضور به صورت مستقیم در فارکس نداشته و برای کسب سود از فارکس از ربات فارکس استفاده میکنند.

اکسپرت فارکس چیست؟

ربات یا اکسپرت فارکس ابزاری است که معامله گران فارکس در جهت انجام خودکار معاملات فارکس از آن استفاده می کنند. ربات فارکس همانند یک معامله گر در فارکس عمل کرده و طبق استراتژی خود، جفت ارزهای فارکس را خرید و فروش می‌کند. این ربات ها بر اساس استراتژی های مختلف فارکس طراحی شده اند و تمامی بخش های یک استراتژی فارکس را دارند. ربات فارکس دقیقا یک استراتژی فارکس را پیاده سازی کرده و مدیریت سرمایه را در فارکس در صورت داشتن این بخش رعایت خواهد کرد. اکسپرت فارکس توسط انواع زبان های برنامه نویسی طراحی می شوند و بر روی پلتفرم های معاملاتی اجرا می شوند.

ربات فارکس

ربات های معامله گر متاتریدر

متاتریدر به عنوان یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی در فارکس شناخته می شود که امکانات بسیار متنوعی به کاربران خود ارائه می دهد. متاتریدر پلتفرمی است که توسط اغلب بروکرهای فارکس ارائه شده و معامله گران بسیار زیادی دارد. یکی از امکانات متاتریدر، اکسپرت های معامله گر است که در صورت اجرا به صورت خودکار جفت ارزهای فارکس را برای شما خرید و فروش میکند. این ربات ها توسط زبان مخصوص متاتریدر طراحی شده اند و بر اساس استراتژی که دارد اقدام به معامله می کند.

متاتریدر به شما این امکان را می دهد تا ربات های فارکس را در گذشته بازار نیز تست کنید. با تست ربات ها در گذشته بازار در نرم افزار امکان بررسی سوددهی ربات های فارکس وجود خواهد داشت. همچنین می‌توانید بر روی یک حساب دمو آن را قرار داده و از این طریق به راحتی آن را بررسی کنید. ربات های متاتریدر بسیار متنوع هستند و امکان افزودن ربات در متاتریدر وجود دارد. در تنظیمات هر ربات گزینه های برای تنظیم بر روی جفت ارز های فارکس و مقدار ریسک وجود دارد.

نحوه کار ربات های فارکس

تمامی مراحل کار و نحوه معامله یک ربات فارکس بر اساس استراتژی است که برای آن برنامه ریزی شده است. استراتژی های فارکس بر اساس سیگنال های است که از روش های تحلیل مختلف گرفته و یا از اندیکاتور های مختلف دریافت می کند. همچنین در این استراتژی ها سیناریوهای مختلف در نظر گرفته شده است که بر اساس شرایط مختلف بازار اعمال می شوند. ربات های فارکس بر همین اساس بر روی هر کدام از جفت ارزهای فارکس کار خود را شروع کرده و در صورت مناسب بودن شرایط و سیگنال های استراتژی خود شروع به معامله می کند. در این معاملات بر اساس میزان سرمایه که دارید حجم مناسب را انتخاب کرده و حد سود حد ضرر خود را قرار می دهد.

اکسپرت فارکس

آموزش خرید ربات معامله گر فارکس

قطعا ربات های فارکس یکی از راه های انجام معامله در فارکس بوده که از این طریق امکان کسب درآمد با داشتن یک ربات فارکس فراهم است. برای خرید ربات فارکس باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا ربات مناسب خود را انتخاب کنید. یکی از روش های خرید ربات فارکس، خرید ربات های تیم فارکس استراتژی بوده بر اساس استراتژی های مختلف طراحی شده اند. این ربات ها تمامی بخش های استراتژی فارکس را رعایت کرده و اقدام به خرید و فروش جفت ارزهای فارکس برای شما خواهند کرد.

تیم فارکس استراتژی به عنوان بزرگترین فروشنده ربات های فارکس در ایران شناخته می شود که از طریق وبسایت فارکس استراتژی امکان خرید و فروش دارید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا