کسب و کار

خرید قاب گوشی سیلیکونی اورجینال با تخفیف در سامیت کیس

هنگامی که قصد خرید قاب گوشی دارید، با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده این محصول، ردیف هایی پشت سر هم از انواع قاب های مختلف گوشی مشاهده خواهید کرد! مشاهده تنوع و طرح های مختلف این قاب ها سبب می شود تا سریعا قاب گوشی خود را خریداری نمایید!


شناسایی دقیق انواع قاب گوشی خصوصا قاب گوشی سیلیکونی اورجینال سبب می شود تا از خرید عجولانه دست کشیده و یک قاب گوشی اورجینال را برای گوشی خود بخرید.

قاب گوشی سیلیکونی

قاب گوشی سیلیکونی به نوعی از قاب های گوشی گفته می شود که از جنس نرم ساخته شده و می تواند با کاور کردن، از گوشی شما محافظت کند. امروزه انواع رنگ و مدل قاب گوشی سیلیکونی تولید و روانه بازار شده است.

قاب گوشی سیلیکونی از نظر ایستادگی روی گوشی بسیار خوش استایل بوده و با نازک بودن آن ها گوشی شما ظاهر زمختی به خود نمی گیرد. باریک بودن قاب گوشی سیلیکونی و تنوع رنگ آن سبب شده است تا این نوع قاب گوشی از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران گوشی برخوردار باشد.

قاب گوشی سیلیکونی، خاص ترین انتخاب شما برای خرید قاب!

نرم و انعطاف پذیر بودن قاب گوشی سیلیکونی به علت مواد به کار رفته در آن است که نرم بوده و ظاهری منعطف را به قاب گوشی می دهد. جنس لاستیک مانند سیلیکون این امکان را فراهم می آورد تا به خوبی با ماده موجود بازی کرده و آن را به شکل دلخواه فرم داد.

یکی از مهم ترین ویژگی های مواد سیلیکونی آن است که می توان برای تمامی مدل های گوشی از آن قاب تهیه کرد. بد نیست بدانید که از این مواد برای ساختن قاب گوشی هایی که تولید قاب و کاور برای آن ها بسیار دشوار است استفاده می شود. به همین علت قاب گوشی سیلیکونی همانند یک دستکش پلاستیکی به دور گوشی شما چسبیده و از آن محافظت می کند.

خوش سایز بودن قاب گوشی سیلیکونی

کاور آیفون

انعطاف پذیری بالای جنس سیلیکون سبب شده است تا قاب گوشی سیلیکونی کاملاً با مدل های مختلف تلفن های همراه مچ شده و تمامی فضاها و قسمت های خالی برای دکمه ها، دریچه های ارتباطی و کابل های تعبیه شده به طور دقیق در محل خود قرار گیرند.

قاب های سیلیکونی بسیار باریک بوده و جزییات آن های بسیار اندک است. به همین علت هنگامی که بر روی گوشی نصب می گردند ظاهری ظریف و باریک به گوشی می دهد. قاب های سیلیکونی نازک و ظریف بوده و به راحتی گوشی با قاب سیلیکونی در کیف یا جیب جا می شود.

ایمنی بالای گوشی با قاب گوشی سیلیکونی

دامنه گسترده ای از فعالیت های روزمره انسان ها توسط تلفن های همراه انجام شده و از این وسیله ارتباطی تنها برای برقراری تماس استفاده نمی شود! چه بسا که اطلاعات شغلی و شخصی مهمی در تلفن های همراه همگان موجود باشد که آسیب رسیدن به آن ها زندگی ما را دچار اختلال کند!

گم شدن یا آسیب دیدن گوشی در اثر ضربات وارده یکی از عواملی است که ایمنی تلفن همراه را به مخاطره می اندازد! بنابراین انجام اقدامات امنیتی جهت حفاظت از گوشی کاملا منطقی است. قاب های سیلیکونی کاملا به دور گوشی چسبیده و از آن محافظت می کنند. در نتیجه خطر آسیب رسیدن به گوشی در اثر ضربه کاهش پیدا می کند.

با قاب گوشی سیلیکونی اورجینال از صفحه نمایش گوشی خود محافظت کنید!

هنگامی که صحبت از صفحه نمایش گوشی و محافظت از آن می شود بدون شک پای قاب های سیلیکونی به بحث باز می شود! زیرا که این قاب های گوشی علاوه بر پوشش دادن لبه ها و پشت گوشی، بخش کوچکی از صفحه نمایش را نیز پوشش داده بر با برجستگی که ایجاد می کنند سبب جلوگیری از آسیب رسیدن به صفحه نمایش حین سقوط و یا ضربه می گردند.

به علاوه صفحه نمایش گوشی یکی از اجزای آسیب پذیر در گوشی بوده که روزانه در معرض گرد و خاک و رطوبت قرار داشته و عوامل محیطی می توانند به آن آسیب های جدی وارد کنند. قاب های سیلیکونی از صفحه گوشی شما مراقبت کرده و با این حال هیچ گونه مزاحمتی برای کار با آن ایجاد نمی کنند.

محافظت از گوشی در مقابل آسیب های محیطی با قاب گوشی سیلیکونی اورجینال!

عوامل محیطی بسیاری وجود دارند که می تواند سبب آسیب رسیدن به گوشی شما شده و کاربرد آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. به علاوه نفوذ این مواد به درون گوشی می تواند سبب کاهش ارزش و نیز کارایی گوشی شما گردد. قاب گوشی سیلیکونی اورجینال به طور کامل گوشی شما را محافظت کرده و برخی از آن ها به صورت ۳۶۰ درجه تمامی گوشی شما را محافظت می نمایند.

در قاب های ۳۶۰ درجه از صفحه نمایش نیز توسط قاب محافظت به عمل می آید؛ البته توجه نمایید که این ویژگی تنها در قاب های ۳۶۰ درجه مشاهده می گردد. مواد به کار رفته برای تولید قاب گوشی سیلیکونی در مقابل حرارت و گرما بسیار مقاوم بوده و در روزهای آفتابی وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد.

نسل جدید قاب های سیلیکونی

در گذشته قاب های سیلیکونی تولید شده سبب جذب گرد و غبار شده و ظاهری آلوده و کثیف را به خود می گرفتند! در حالی که در قاب های سیلیکونی نسل جدید این مشکل برطرف شده و هیچ گونه گرد و غبار و کثیفی توسط قاب جذب نمی گردد.

جنس قاب های سیلیکونی به نحوی است که از تجمع گرد و غبار بر روی قاب گوشی شما جلوگیری کرده و گوشی شما در دراز مدت تمیز و نو به نظر خواهد رسید. به علاوه این موضوع موجب می شود تا در زمان طولانی تری از قاب مورد نظر استفاده کرده و نیازی به خرید مجدد قاب نداشته باشید.

با خرید قاب گوشی سیلیکونی، ظاهری جذاب و منحصر به فرد را برای گوشی خود به ارمغان آورید!

انواع اکسسوری محصولات اپل

به اصل زیبایی در سادگی است، با قاب گوشی سیلیکونی می توان ایمان آورد! ظاهری زیبا، نرم و جذاب با قاب سیلیکونی برای گوشی شما ایجاد شده و تمیز بودن آن سبب جلب نظر هر بیننده ای خواهد شد. این قاب ها کاملا مدرن و به روز بوده و هیچ گونه محدودیت استفاده ندارند.

بنابراین می توانید از آن ها به راحتی در محل کار و محل تحصیل و حتی در جمع های دوستانه استفاده کنید. یکی از بزرگ ترین مزایای قاب های سیلیکونی آن است که در انواع رنگ های مختلف تولید شده و می‌ توان آن را در رنگ های ساده و کلاسیک و نیز رنگ های تند و جیغ خریداری نمود.

قیمت قاب گوشی سیلیکونی

قیمت قاب گوشی به عوامل متعددی بستگی داشته و نمی توان یک قیمت ثابت را برای تمامی گوشی های موبایل با مدل ها و برندهای مختلف عنوان کرد. برای مثال قیمت خرید قاب گوشی شیائومی با قیمت خرید قاب گوشی سامسونگ یکسان نخواهد بود؛ زیرا که کیفیت و مواد به کار رفته در هر کدام از قاب های موبایل با یکدیگر یکسان نیست!

اما به طور کلی می توان گفت که قیمت قاب گوشی سیلیکونی نسبت به سایر انواع قاب های گوشی مناسب تر بوده و با هزینه ای نه چندان بسیار می توان یک قاب اورجینال را تهیه کرد. به خصوص اگر از قاب گوشی خود به سرعت خسته شده و به دنبال تنوع هستید خرید قاب گوشی سیلیکونی می تواند برای شما به صرفه باشد.

خرید قاب گوشی سیلیکونی اورجینال

خرید قاب گوشی سیلیکونی اورجینال یکی از دغدغه های افرادی است که می خواهند به خرید قاب گوشی آیفون با کیفیت و قیمت مناسب پرداخته و این محصول را در رنگ دلخواه خریداری نمایند. اگر قصد خرید قاب گوشی سیلیکونی اورجینال با قیمت مناسب را دارید بهتر است به فروشگاه های معتبر اعتماد کنید.

فروشگاه اینترنتی سامیت کیس با ارائه تخفیفات ویژه بر روی قاب های گوشی سیلیکونی و یونیکورنی خود از شما هموطنان عزیز حمایت می نماید. شما می توانید ملزومات و اکسسوری های جذاب گوشی موبایل خود را با قیمت مناسب از این فروشگاه تهیه کنید.

تفاوتی ندارد که برند و یا مدل گوشی شما چیست! در هر صورت دست خالی از فروشگاه سامیت کیس برنمی گردید، زیرا که این فروشگاه طیف وسیع نیازهای مشتریان خود را در نظر گرفته و به تمامی آن ها پاسخ خواهد داد.


سخن پایانی

تنوع در طرح و رنگ قاب های سیلیکونی موجود در بازار بسیار بالا بوده و شما می توانید قاب سیلیکونی مورد نیاز خود را در انواع مدل های گوشی و رنگ های مختلف خریداری نمایید. به علاوه با تنوعی که این قاب ها دارند می تواند به راحتی آن ها را با سایر اکسسوری های گوشی ست کنید.

 ست کردن قاب گوشی با استایل شما، زیبایی و جذابیت را برای شما به ارمغان آورده و می توانید یک استایل خفن را برای خود بسازید! برای این کار تنها کافی است که به فروشگاه اینترنتی سامیت کیس اعتماد کرده و خرید قاب گوشی و اکسسوری موبایل خود را به آن ها بسپارید.

 اگر به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر نیاز دارید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید تا پاسخ سوال های خود را به صورت حرفه ای دریافت کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا