کسب و کار

خرید کمربند پلاتینر برای درمان دیسک کمر

شاید شما هم از افرادی باشید که به دلیل کمردردهای مداوم به پزشک مراجعه کرده‌اید و تشخیص آن‌ها دیسک کمر است. ما خرید کمربند پلاتینر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کمربند پلاتینر یکی از بهترین گزینه‌ها برای درمان و تسکین دردهای ستون فقرات و عضلات کمر است. این کمربند نه‌تنها به بهبود انواع مشکلات و آسیب‌های کمر کمک می‌کند؛ بلکه از بازگشت التهاب این اندام نیز جلوگیری می‌کند. کمربندPlatiner  با برخورداری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا به رفع درد در مفاصل، دیسک‌ها، رباط‌ها، تاندون‌ها و اعصاب کمر کمک می‌کند.

دیسک کمر مشکلی است که بخش‌های مختلف بدن را درگیر  می‌کند. درمان این مشکل می‌تواند با صرف انرژی و هزینه زیادی همراه باشد. با خرید کمربند پلاتینر می‌توانید شاهد معجزه در درمان دیسک کمر خود باشید.

دیسک کمر چیست؟

پیش از اینکه به بررسی خرید کمربند پلاتینر برای درمان دیسک کمر و فواید این کمربند بپردازیم، بهتر است توضیحی مختصر درمورد دیسک کمر ارائه دهیم. دیسک کمر یکی از مشکلات ستون فقرات و یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در بین افراد با سنین مختلف است. ستون فقرات از مهره‌ها و دیسک‌هایی تشکیل شده است که این دیسک‌ها به‌عنوان ضربه‌گیر عمل می‌کنند و باعث می‌شوند حرکت در جهات مختلف امکان‌پذیر باشد. زمانی که دیسک آسیب ببیند، باعث مشکلات بسیاری زیادی از جمله فشار به عصب می‌شود.

 در این شرایط، دردهای شدیدی در کمر ایجاد می‌شود که حتی ممکن است به پاها نیز نفوذ کند. به‌طورکلی، دردهای ناحیه کمر و ستون فقرات می‌توانند بخش‌های مختلف بدن را درگیر کرده و مشکلات مختلفی را برای زندگی روزمره افراد ایجاد کنند. دیسک کمر می‌تواند مشکلات زیادی را در حین راه‌رفتن، نشستن و حتی خوابیدن ایجاد کند. فتق یا بیرون‌زدگی دیسک زمانی رخ می‌دهد که دیسک یا بالشتک نرم بین دو مهره کمر از محدوده طبیعی دیسک سالم خارج شود.

این بیماری در پی حمل اجسام سنگین، ضربه و صدمات شدید، انجام ورزش و تمرینات نادرست، پرش از ارتفاع و واردشدن فشارهای عضلانی مکرر رخ می‌دهد. از جمله علائم دیسک کمر می‌توان به کمردرد، بی‌اختیاری در ادرار، ضعف و تحلیل عضلات، عدم فعال و حرکت نادرست هنگام راه‌رفتن و… اشاره کرد.

کمربند پلاتینر می‌تواند در درمان دردهای ناشی از بیرون‌زدگی دیسک کمر مانند تورم و التهابات، رفع اسپاسم، فشار به اعصاب و بافت‌ها و همچنین بهبود دامنه حرکتی بسیار مؤثر عمل کند. خرید کمربند پلاتینر می‌تواند بهترین گزینه برای درمان دردهای ستون فقرات، عضلات کمر و همچنین پیشگیری از بازگشت التهاب در زمان بهبودی دیسک کمر باشد. اشتباه نکنید! کمربند پلاتینر شبیه هیچ‌کدام از کمربندهای طبی و حرارتی موجود در بازار نیست. با خرید این کمربند کاربردی و تاثیرگذار از فروشگاه کالای روز می‌توانید شاهد کاهش دردهای ناشی از دیسک کمر باشید.

خرید کمربند پلاتینر برای درمان دسیک کمر

خرید کمربند پلاتینر برای درمان دسیک کمر

کمربند پلاتینر روشی خانگی برای درمان انواع کمردرد است. این کمربند با بهره‌گیری از تکنولوژی UIC که تلفیقی از سه فناوری اولتراسوند، اینفرارد و کلاک پالس است برای درمان انواع کمردرد مورداستفاده قرار می‌گیرد. کمربند پلاتینر با برخورداری از ویژگی‌های خاصی که آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند، انواع بیماری‌ها و آسیب‌های عضلات پشت و ناحیه کمر را درمان می‌کند. کمربند پلاتینر یکی از محصولات شرکت زایسترونیک آلمان است که یکی از پیشروترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی در سراسر دنیا است.

 جنس این کمربند پارچه‌ای است و تنها با اتصال به برق شهری کار می‌کند. این کمربند برای استفاده بزرگسالان اعم از پیر و جوان قابل‌استفاده است. تنها یک الی دو هفته خرید کمربند پلاتینر  و استفاده از آن کافی است تا شاهد اثربخشی فوق‌العاده آن باشید. یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت خرید کمربند پلاتینر، قابلیت استفاده برای درمان انواع مختلفی از کمردردها است. با تهیه کمربند کاربردی پلاتینر از فروشگاه‌های معتبر مانند فروشگاه کالای روز می‌توانید از خدمات خوب پس از فروش این محصول بهره‌مند شوید. همچین افراد با مشکلات و دردهای مزمن یا حاد دسیک کمر می‌توانند به‌راحتی از این محصول استفاده کنند.   

تکنولوژی ساخت کمربند پلاتینر

تکنولوژی ساخت کمربند پلاتینر

تکنولوژی UIC مورداستفاده در ساخت کمربند پلاتینر تلفیقی از انرژی اولتراسوند، اشعه مادون‌قرمز و فناوری پالس کلاک است که در کنار هم تأثیر بالقوه‌ای در درمان دردهای کمر ایجاد می‌کنند. خرید کمربند پلاتینر به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به مراجعات مکرر به پزشک و جلسات فیزیوتراپی کمردرد خود را درمان کنید. در ادامه به بررسی تأثیر تکنولوژی UIC می‌پردازیم.

  • اولتراسوند: تکنولوژی اولتراسوند عبارت از تاباندن میلیون‌ها موج صوتی در ثانیه به بافت‌ها است. این انرژی مشابه تکنولوژی به‌کاررفته در فیزیوتراپی است که برای درمان انواع دردهای مفاصل به کار می‌رود. به‌عبارت‌دیگر شما با خرید کمربند پلاتینر یک کلینیک فیزیوتراپی در خانه خواهید داشت. گرمایی که توسط اولتراسوند کمربند پلاتینر به بافت‌ها نفوذ می‌کند، باعث بهبود گردش خون شده و به تسکین درد و کاهش التهاب کمک می‌کند. اولتراسوند باعث کاهش چشمگیری در دردهای دیسک کمر، اسپاسم و خشکی عضلات کمر می‌شود. ناگفته نماند خرید از نمایندگی های معتبر مانند پلاتینر کالای روز و آی آر مای شاپ تاثیرگذاری این محصول را در درمان دیسک کمر افزایش می دهد.
  • انفرارد: اشعه مادون‌قرمز یا انفرارد در درمان بسیاری از دردهای عضلانی و مفصلی مؤثر است. این تکنولوژی در کمربند پلاتینر باعث بهبود گردش خون حاوی مواد مغذی و اکسیژن می‌شود و از این طریق باعث بازسازی و ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده می‌شود. خرید کمربند پلاتینر با برخورداری از اشعه مادون‌قرمز به رفع التهاب‌های شدید و مزمن کمک می‌کند.
  • تکنولوژی کلاک پالس: التکروتراپی یا کلاک پالس از دیگر فناوری‌های موجود در کمربند پلاتینر است. در این تکنولوژی پالس‌های انرژی به روش تابشی با بافت تابیده و با تحریک اندام‌های ملتهب به بازسازی و ترمیم آن‌ها کمک می‌کند. خرید کمربند پلاتینر با استفاده از فناوری کلاک پالس به ترمیم زخم ناشی از جراحی دیسک کمر کمک می‌کند.

جمع‌بندی

خرید کمربند پلاتینر با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی علم پزشکی، به درمان دردهای ناحیه کمر از جمله دیسک کمر کمک می‌کند. استفاده از کمربند پلاتینر یکی از مطمئن‌ترین و مؤثرترین روش‌های درمان دردهای کمر است که دارای اثربخشی در کم‌ترین زمان ممکن است. این کمربند دور کمر بسته می‌شود و علاوه بر حفظ ثبات ستون فقرات با بهره‌گیری از فناوری UIC به بهبود درد و کاهش تورم کمک می‌کند. شما می‌توانید با خرید کمربند پلاتینر در کم‌ترین زمان ممکن، بدون نیاز به صرف هزینه و انرژی اضافی کمردرد خود را در خانه درمان کنید. با خرید کمربند پلاتینر از کالای روز، نه‌تنها از خرید کالای اصل با کارت رجیستری اطمینان خواهید داشت، بلکه می‌توانید از تخفیف نیز بهره‌مند شوید. از اینکه تا پایان با ما همراه بودید از شما متشکریم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا