کسب و کار

خرید گوشی موبایل اقساطی با چک بدون پیش پرداخت

بهترین و پر فروش ترین برند موبایل

هر ساله تنوع بالایی از مدل‌های مختلف گوشی هوشمند به بازار فروش ایران عرضه می‌شود که بیشترشان از برندهای سامسونگ، اپل و شیائومی هستند البته گوشی موبایل با مارک های دیگر نیز در بازار وجود دارد ولی این سه برند به عنوان بهترین و پر فروش ترین برند موبایل در ایران شناخته می‌شوند از این رو به توضیح مختصری در رابطه با این برندها پرداخته‌ایم.

گوشی موبایل سامسونگ (SAMSUNG)

برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای گوشی هوشمند در ایران است که هر ساله حجم وسیعی از انواع گوشی موبایل را طراحی و به بازارهای فروش جهانی عرضه می‌کند. کمپانی سامسونگ گوشی‌‌های خود را در سری‌های مختلفی چون A، S،M ، نوت و … تولید می‌کند که از لحاظ قیمت و کارایی متفاوت هستند برای مثال دو سریA  و Mشامل گوشی‌های میان رده می‌شود و در سری S گوشی‌های بالا رده و پرچمدار سامسونگ که امکانات و قیمت بالایی دارند گنجانده شده است.

شرکت سامسونگ همراه سعی در تولید گوشی‌های جدید همراه با فناوری‌های نوین و بروز دارد و همچنین قیمت گوشی های سامسونگ رنج گسترده‌ای را در بر می‌گیرد و همه اقشار جامعه از ثروتمند تا ضعیف را مورد هدف قرار می‌دهند.

گوشی موبایل شیائومی (Xiaomi)
برند شیائومی یک برند چند ملیتی چینی است که قدمت زیادی ندارد ولی در مدت زمان کم با تولید گوشی‌های با کیفیت توانسته به یکی از بهترین مارک های گوشی موبایل در جهان تبدیل شود. برند شیائومی نیز همانند سامسونگ گوشی‌های خود را در سری‌های مختلفی چون پوکو، ردمی، می و … تولید و با قیمت‌های مناسب‌تر به بازار عرضه می‌کند. در واقع شیائومی تحولی بزرگ را در دنیای گوشی‌های اقتصادی ایجاد کرده است و گوشی‌های خود را با کیفیت خوب و مجهز به امکانات زیاد و قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد و همین سیاست سبب شده است تا ارزش خرید گوشی‌های شیائومی بالا برود و فروش خوبی را در دنیا داشته باشند. در واقع می‌توان گفت ارزانترین قیمت گوشی متعلق به برند شیائومی است.

گوشی موبایل اپل (APPLE)

اپل یک برند آمریکایی است که گوشی‌های خود را با نام تجاری آیفون به بازار فروش عرضه می‌کند و به عنوان لاکچری‌ترین و گران‌ترین گوشی‌ها در ایران شناخته می‌شوند. قیمت موبایل های آیفون بالا است در واقع اپل افراد ثروتمند و متوسط رو به بالای جامعه را مورد هدف قرار داده است و هر ساله تنها چند مدل محدود گوشی را عرضه می‌کند که معمولا بیشترین قیمت گوشی موبایل را در بازار دارند. از دیگر برندهای برتر گوشی موبایل می‌توان به هواوی، اوپو، موتورولا، ریلمی و آنر اشاره داشت.  

گوشی موبایل اندروید یا آی او اس ؟

اپل گوشی‌های هوشمند خود را با سیستم عامل ios عرضه می‌کند که تنها در گوشی‌های این شرکت استفاده می‌شود و سیستم عامل اندروید (Android) روی گوشی‌های هوشمند برندهای گوناگونی پیاده سازی شده است از این رو در زمان خرید گوشی موبایل، فروشندگان از شما می‌پرسند که گوشی اندرویدی می‌خواهید و یا آیفون؟ در این بخش ما به برخی از تفاوت‌های بین این دو سیستم عامل موبایل پرداخته‌ایم تا شما انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

  1. قیمت موبایل اپل در مدل‌های مختلف بالا است و هر کسی توان خرید آن را ندارد ولی قیمت گوشی‌های اندرویدی بسیار متنوع است و توان‌های مالی مختلف را پوشش می‌دهند.

  2. از لحاظ امنیت گوشی‌های آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی بهتر هستند و یکی از دلایل این مساله قوانین سخت گیرانه اپ استور است و برنامه‌های اپ استور جهت تایید شدن باید از فیلترهای گوناگونی عبور کنند.

    ۳- بروزرسانیios   و نرم افزارهای آن در مقایسه با گوشی‌های اندروید سریع‌تر در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.
  3. روی گوشی‌های اندرویدی برنامه‌های پیش فرض زیادی وجود دارد که معمولا فضای زیادی از حافظه را اشغال می‌کنند که امکان حذف آنها وجود ندارد ولی در گوشی‌های آیفون این امکان به کاربران داده شده است تا از همان ابتدا بتوانند اپلیکیش‌های پیش فرض را انتخاب و حذف کنند.

  4. به بازی و برنامه‌های اندرویدی می‌توانید از طریق فروشگاه گوگل پلی و یا دیگر فروشگاه‌های فرعی دسترسی داشته و دانلود کنید ولی دانلود برنامه‌های آیفون تنها از طریق فروشگاه اپ استور امکان پذیر است و باید حساب داشته باشید که متاسفانه به دلیل تحریم‌های صورت گرفته بر کشورمان امکان ساخت و باز کردن حساب در اپ استور برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

قیمت موبایل در فروشگاه سل

اگر قصد خرید اینترنتی گوشی را دارید و به دنبال بهترین قیمت گوشی موبایل هستند ما به شما فروشگاه سل را پیشنهاد می‌کنیم. سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که حجم وسیعی از انواع گوشی هوشمند از برندهای گوناگون را با تضمین کیفیت به فروش می‌رساند. شما عزیزان هر سلیقه، نیاز و بودجه‌ای که دارید می‌توانید گوشی موبایل مناسبی را از سل یافته و خریداری کنید. از طرفی در فروشگاه اینترنتی سل قیمت گوشی سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی موبایل آیفون و … بهترین قیمت بازار است و نسبت به اکثر مکان‌های فیزیکی و مجازی مناسب‌تر است. تحویل سریع کالا و ارائه اطلاعات جامع و درست از مدل‌های مختلف گوشی موبایل از دیگر مزایای فروشگاه سل است.

فروش اقساطی گوشی موبایل در فروشگاه سل

همانطور که می‌دانید بالا رفتن قیمت ارز و تحریم‌های صورت گرفته بر کشورمان باعث افزایش قیمت اجناس و کالاها از جمله قیمت گوشی نوکیا،  قیمت گوشی موبایل اپل، قیمت گوشی موبایل سامسونگ و دیگر برندها شده است. همین موضوع قدرت خرید اقشار مختلف جامعه را پایین آورده است و بسیاری از آنها توان خرید نقدی را نداشته و به دنبال خرید گوشی موبایل قسطی هستند.

یکی از مکان‌های ایده‌آل جهت خرید قسطی گوشی موبایل فروشگاه اینترنتی سل است. فرقی نمی‌کند در کجای ایران ساکن هستید کافی است به فروشگاه سل (sell.ir) مراجعه کرده و گوشی دلخواه خود را با  بهترین شرایط به صورت قسطی خریداری کنید. در ضمن در سل روش‌های متنوعی برای خرید قسطی وجود دارد که شامل خرید قسطی با چک، بدون چک، بدون ضامن و … می‌شود و شما بهترین روش را که متناسب با شرایط‌تان است را می‌توانید انتخاب کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کرده و با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

منبع : فروشگاه اینترنتی سل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا