عکس و فیلم

(ویدیو) خلاصه بازی پدیده ۰ – ۳ استقلال

مصاف استقلال و پدیده در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی ۳ بر صفر آبی‌ها به پایان رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از فرارو، در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و پدیده به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر صفر آبی‌ها به پایان رسید. گل‌های این بازی را جعفر سلمانی در دقیقه ۱۲، رودی ژستد در دقیقه ۲۳ و آرمان رمضانی در دقیقه ۴۴ به ثمر رساندند. با این نتیجه، استقلال فعلا با ۲۵ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد تا نتیجه بازی سپاهان و پیکان مشخص شود. همچنین شهرخودرو با ۲ امتیاز، قعرنشین جدول باقی ماند.

نیمه اول

آبی‌ها در ابتدای کار، بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق اول هم به گل رسیدند. در دقیقه ۱۲ بازی شاگردان مجیدی روی یک کار ترکیبی، جعفر سلمانی را صاحب موقعیت کردند و شوت این بازیکن و دفع ناقص دروازه‌بان شهرخودرو، گل اول آبی‌ها را به ثمر رساند.

استقلال در ادامه به شکل هجومی به بازی ادامه داد و سعی کرد فشار خود را روی نیمه زمین شهرخودرو نگه دارد. در این بین شهرخودرو سعی داشت از فشار آبی‌ها مقداری کم کند و با پاس‌های ترکیبی به نیمه زمین حریف راه پیدا کند.

آرمان رمضانی در دقیقه ۲۱، روی یک کار هجومی در محوطه جریمه شهرخودرو صاحب موقعیت شد، اما ضربه پای چپ او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

۲ دقیقه بعد استقلال به گل دوم رسید، رودی ژستد پس از مدت‌ها توانست طلسم‌شکنی کند و در شلوغی محوطه جریمه حریف با ضربه‌ای دقیق موفق شد گل دوم آبی‌ها را به ثمر برساند.

شاگردان مجیدی پس از گل دوم، سعی کردند بازی را مدیریت کنند تا بتوانند از ۲ گلی که در نیمه اول به ثمر رساندند محافظت کنند. شاگردان سید عباسی نیز با وجود دریافت ۲ گل از آبی‌ها مقداری بازتر بازی کردند تا بتوانند گل‌های خورده خود را جبران کنند.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود و آرمان رمضانی روی سانتر ارسالی در محوطه جریمه شهرخودرو با ضربه سر موفق شد گل سوم آبی‌پوشان را به ثمر برساند تا این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر استقلال در نیمه اول به پایان برسد.

نیمه دوم

استقلال در نیمه دوم هم کار را هجومی آغاز کرد و سعی داشت با حضور در نیمه زمین تیم شهرخودرو فشار خود را روی شاگردان سیدعباسی باقی بگذارد.

در دقیقه ۶۱ بازی، امیرحسین حسین‌زاده باشوتی از پشت محوطه جریمه شهرخودرو، می‌توانست گل چهارم استقلال را به ثمر برساند، اما میلاد فرهانی مانع از به ثمر رسیدن این گل شد.

شهرخودرو در اواسط نیمه دوم بازی، نمایش بهتری از خودش ارائه داد و با خلق چند موقعیت می‌توانست گل اول را به ثمربرساند، اما دفاع به موقع بازیکنان استقلال مانع از گلزنی شاگردان سید عباسی شد.

در اواسط نیمه دوم این دیدار داوود سیدعباسی پس از اعتراض به داور مسابقه روی یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال با کارت قرمز اخراج شد.

حسین‌زاده در دقیقه ۸۳، بازهم می‌توانست گل چهارم استقلال را به ثمر برساند، اما ضربه او در داخل محوطه جریمه حریف به بیرون رفت.

استقلال در پایان این بازی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد شهرخودرو بگذرد و رکورد تاریخی برای خود به ثبت برساند. فرهاد مجیدی و استقلال نیز در این فصل با نباختن در ۱۰ بازی اول خود، موفق شدند هم تراز فصل نهم خود در رقابت‌های لیگ شوند که در آن دوره استقلال در ۱۰ بازی اول خود شکست‌ناپذیر شد و با این روند، آبی‌پوشان با کسب نتیجه پیروزی مقابل تیم شهرخودرو در هفته یازدهم توانستند در ۱۱ بازی اول خود در لیگ برتر شکست‌ناپذیر شوند و رکورد تازه‌ای برای خود به ثبت برسانند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، حسن مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس (دقیقه ۸۰- روزبه چشمی)، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عارف آغاسی، رودی ژستد (دقیقه ۷۵- رضا آذری)، امیرحسین حسین‌زاده

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، محمدحسین حیدری، مجتبی بیژن، علی طاهران (دقیقه ۴۶- صادق صادقی بابااحمدی)، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل عکاشه (دقیقه ۸۰- مهرداد بایرامی)، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی، مسعود زائر، محمدرضا فلاحیان، رحمان جعفری (دقیقه ۴۶- مهدی شریفی)

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا