ورزش

خیز بلند ایتالیا برای قهرمانی با شکست بلژیک

تیم ملی فوتبال ایتالیا با برد بزرگ مقابل بلژیک به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و بلژیک از ساعت ۲۳:۳۰ جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا در ورزشگاه آلیانز مونیخ آلمان برگزار شد که با پیروزی دو بر یک ایتالیا همراه بود.

بارلا (۳۱) و اینسینیه (۴۴) برای ایتالیا و لوکاکو (۲+۴۵) برای بلژیک گلزنی کردند.

شاگردان روبرتو مانچینی در ایتالیا بازی را کاملاً تهاجمی آغاز کردند تا با حداکثر نفرات در یک سوم دفاعی بلژیک حاضر شده و برای باز کردن دروازه کورتوا تلاش کنند.

تاکتیکی کاملاً تأثیرگذار در گل اول ایتالیا توسط بارلا تا این بازیکن با شوت سرکش خود دروازه بلژیک را باز کند.

در ادامه اینسینیه با هنرنمایی خود در میانه میدان و شوت سرکش توانست یکی از زیباترین گل‌های جام را وارد دروازه کورتوا کند.

در حالیکه داور بازی قصد داشت در سوت پایان نیمه اول خود بدمد برای شاگردان روبرتو مارتینز پنالتی گرفت تا لوکاکو آن را تبدیل به گل کند.

نیمه دوم نیز بازی منطقی و کاملاً مالکانه ایتالیا باعث شد تا غول‌های بلژیک که در مطرح ترین تیم‌های باشگاهی دنیا بازی می‌کنند نتوانند گل تساوی را به ثمر برسانند تا ایتالیا پس از اسپانیا به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ راه پیدا کند.

بردی که ایتالیا را یک گام دیگر به کسب جام نزدیک تر از گذشته کرد و این تیم را برای سی و دومین بازی متوالی با هدایت مانچو به پیروزی رساند.

خبرنگار: مهدی مرتضویان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا