اجتماعیسبک زندگی

داروی پیشگیری از کرونا وجود ندارد

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان تهران، گفت: هیچ داروی پیشگیری از کرونا به صورت محلول جوشانده و فرآورده طبیعی و شیمیایی وجود ندارد و مردم گول تبلیغات اینترنتی را نخورند.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، آرش محبوبی، در مورد تهیه محلول ضد عفونی کننده، اظهار داشت: اگر محلول سفید کننده به نسبت یک به پنج رقیق شود می‌تواند ضد عفونی بسیار خوبی باشد، البته مردم توجه کنند که نباید از این محلول برای سطوح زنده مانند پوست و دست استفاده کنند اما برای لوازم و اشیا و سطوح مختلف می‌توانند با اطمینان این محلول را مورد استفاده قرار دهند.

وی در ادامه گفت: هیچ داروی پیشگیری از کرونا به صورت محلول جوشانده و فرآورده طبیعی و شیمیایی وجود ندارد و مردم گول تبلیغات اینترنتی را نخورند.

محبوبی افزود: ما اگر ماسک تقلبی را از یک دستفروش یا مکان فاقد مجوز تهیه کنیم، نه تنها از انتقال بیماری پیشگیری نمی‌کند بلکه ممکن است مردم را گرفتار کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا