اقتصادی

داستان برند کالیز: ارائه دهنده محصولات ارگانیک

حتی اگر ندیده باشید چیدن و جمع‌آوری زرشک و زعفران چقدر سخت است، قطعا می‌دانید که این دو محصول سرخ، محصول و‌ حاصل دسترنج کشاورزان خراسانی بخصوص کشاورزان بیرجند و قائن هستند.

با ما همراه باشید تا داستان برند «کالیز» که برند تامین‌کننده محصولات ارگانیک از جمله زرشک و زعفران است را بخوانید:

 بهروز مجیدی که خود اصالتا بیرجندی است، سال ۹۵ با تجربه و دانش مدیریتی خود کالیز را به همراه دوستانش تاسیس کرد تا محصولات ارگانیک را از کشاورزان تهیه کرده و به دست مصرف‌کنندگان عمده یا خرده برساند.

با گذر زمان، بهروز رفته‌رفته محصولات بیشتری را به سبد فروش کالیز اضافه کردند. این محصولات شامل عناب، سنجد و انواع آلو است.

داستان برند کالیز اما به اینجا محدود نماند، چون بهروز همیشه دوست داشت محصولات ارگانیک متنوعی را از سراسر ایران تهیه کرده و عرضه کند، بنابراین این‌بار محصولات شهرهای شمالی ایران یعنی برنج، چای سیاه، چای سبز و فندق را هم به محصولات کالیز اضافه کرد.

بهروز که خود در خانواده‌ای کشاورز متولد شده و دنیای کشاورزان و نیاز جامعه به محصولاتشان را خوب می‌داند همواره در تلاش است تا بتواند عرضه و فروش محصولات باکیفیت و ارگانیک کالیز را گسترش دهد.

در این راستا او بعد از راه‌اندازی سایت کالیز، برای تقویت سایت و داشتن بستری بزرگ‌تر، عضو سایت ایکسب شد و پروفایل کالیز را در آن ثبت کرد.

این برند اکنون با حضور در ایکسب توانسته ردپای خوبی برای خود ایجاد کند و از بازار عمده فروشی ایکسب که خود بازاری به وسعت جهان است محصولاتش را عرضه کند.

خرید عمده زعفران فله
خرید عمده زعفران فله

اگر علاقه‌مندید با محصولات کالیز بیشتر آشنا شوید می‌توانید به سایت «ایکسب» مراجعه کرده و در باکس جستجو کلمه کالیز را جستجو کنید تا پروفایل این مجموعه موفق از اعضای ایکسب را ببینید.

همچنین علاقه‌مندان برای خرید عمده زعفران فله و دیگر محصولات این مجموعه می‌توانند به سایت ایکسب مراجعه و یا با شماره تماس ۰۹۱۲۶۴۶۱۹۳۶ -۰۲۱۲۶۳۰۲۴۱۰ تماس بگیرند.

خرید عمده زعفران فله
خرید عمده زعفران فله

اگر در مورد خرید عمده زعفران عمده فله نیاز به راهنمایی دارید می توانید مقاله ی “راهنمای خرید عمده زعفران فله” را مطالعه کنید.

راستی شما هم داستان برند و تجربه استفاده‌تان از بسترهای آنلاین و بخصوص عضویت در ایکسب را برای ما بفرستید تا در این صفحه منتشر کنیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا