فرهنگیکسب و کار

دانلود سریال نوبت لیلی جدیدترین سریال نمایش خانگی از سایت دانلود فیلم

نوبت لیلی یک مجموعۀ نمایش خانگی به نویسندگی مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی محصول سال ۱۴۰۱ ایران است که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. این اولین سریال به کارگردانی این کارگردان است و به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

دانلود سریال نوبت لیلی

دانلود سریال نوبت لیلی با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود سریال نوبت لیلی (سریال نوبت لیلی پخش از وب سایت آپ مدیا)

سریال نوبت لیلی تا قسمت ۲ در سایت اضافه شد.

نام سریال : نوبت لیلی

ژانر : اجتماعی ، رمانتیک

زبان : فارسی

مخاطب : بزرگسالان

پخش : آپ مدیا

تاریخ انتشار : ۱۴۰۱

کارگردان : روح الله حجازی

بازیگران : حمید فرخ نژاد ، مریلا زارعی ، پردیس احمدیه ، لادن مستوفی ، امین شعرباف ، مهران غفوریان ، گوهر خیراندیش و…

خلاصه داستان : در سریال نوبت لیلی ، دوازده سال پس از مرگ روح انگیز، لیلی هنوز به دنبال گل مرموزی است که در نگارگری دیده. پس از این که یکی از همکلاسی‌هایش می‌گوید شبیه آن را در خرانق دیده، او همراه دوستش مینا سفرش را آغاز می‌کند و…

لینک دانلود : دانلود سریال نوبت لیلی

معرفی دیگر سریال های نمایش خانگی

سریال جیران در ژانر تاریخی و عاشقانه به کارگردانی حسن فتحی پس از سریال پرفروش شهرزاد دومین سریال تاریخی خود را وارد نمایش خانگی کرد ، جیران هر هفته جمعه ها ساعت ۸ صبح پخش میشود. هنرمندانی که در این سریال ایفای نقش میکنند : بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور و… در خلاصه داستان آمده است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود.

دانلود قسمت ۱۱ سریال جیران

دانلود سریال جیران کاری از حسن فتحی

در این مطلب به معرفی جدیدترین سریال های نمایش خانگی پرداختیم برای دیدن بیشتر فیلم و سریال های نمایش خانگی به وب سایت دانلود فیلم آپ مدیا ، وب سایت معتبر دانلود فیلم جدید و سریال های ایرانی وخارجی به نشانی upmedia.movie مراجعه کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا